BMW M5 F10: již zanedlouho (spy photos)

Další sada špionážních fotografií jasně ukazuje, že u BMW tvrdě pracují na dokončení superrychlého sedanu, již tradičně a krátce značeného M5. Testy se přesunuly ze zimních podmínek ve Skandinávii do rodného Německa, ale co je potěšující, oproti posledním časům maskování výrazně ubylo.

Na přídi můžete vidět veliké nasávací otvory, zádi zase dominují dvě zdvojené koncovky výfuků a při bočním pohledu oku neuniknou vrtané kotouče na všech kolech. Jedno ale nevidíme, rozsáhle se pracuje na vývoji a nastavení podvozku. Pokud vše půjde jak má, tak se nová generace „eMpětky“ ukáže světu počátkem příštího roku.

Pod kapotou si najde místo přeplňované srdce, konkrétně osmiválec 4,4 litru známy z X5 M a X6 M. Motor bude na zadní kola posílat dávku 555 koní. O lepší dynamice oproti současné generaci pochybovat nelze, jenomže charakter desetiválce točícího 8 250 otáček byl prostě zázračný.

Tip: Přečtěte si podrobné představení nového BMW 5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW M5 F10 - atmosféry desetiválce se již nedočkáme

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků