BMW M5 F10: detailní špionážní snímky včetně interiéru

Na internet si našly cestu špionážní záběry z jízdních zkoušek vrcholného provedení M5 nové „pětkové“ generace F10 pořízené v okolí Barcelony. Její špionážní snímky vám přinášíme takřka pravidelně, ale tyto jsou přece jen něčím výjimečné - jsou detailní a můžeme si na nich prohlédnout i interiér.

Jak je z nich patrné, BMW M5 bude disponovat koženým čalouněním kombinovaným s Alcantarou a opatřeným hliníkovými doplňky a přístrojovým štítem s červenými rafičkami. Pod kapotou se podle všeho objeví dvojitě přeplňovaný osmiválec s objemem 4,4 l převzatý z vozů X5 M a X6 M, ale oproti nim má dosahovat výkonu rovných 600 koní (441 kW).

BMW M5 F10 premiéru oslaví zřejmě příští rok v Ženevě, nebo později ve Frankfurtu a v prodeji se objeví jako vůz modelového roku 2012. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M5 F10 zblízka i zevnitř  Foto: M5board

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků