BMW M5 F10: 560 koní je málo? Těšte se na 735 k

BMW M5 F10 s přeplňovaným benzinovým osmiválcem o výkonu 560 koní je určitě samo o sobě dost zajímavým autem. Jenže se najdou tací, kterým to nestačí a kteří potřebují ještě o něco více. K takovým například patří společnost Manhart Racing. Ta představila tuning pro novou M5 zahrnující nový software řídící jednotky, vylepšené svody, výfuk a systém přeplňování. Výsledek má parametry 633 koní a 780 Nm, tedy nárůst o 73 k, respektive o 100 Nm.

BMW | BMW řada 5

BMW M5 F10: venku včetně podrobností

Ani tohle ovšem není všechno. Už teď se pilně pracuje na dalších dvou úpravách.Ta první počítá s výkonem zvýšeným na 670 k, v případě té druhé poskytne vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l dokonce 735 k. Samozřejmě stranou nezůstal ani podvozek. Ten je kompletně přepracován a o 30 mm snížen.

Manhart MH5 S Biturbo, jak se tento upravený sedan jmenuje, stojí na kolech vpředu o průměru 20, vzadu 21 palců. Co lze od takové bez přehánění bestie očekávat, to nejlépe naznačí krátké, ale velmi výmluvné video.  

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků