teraz cakam ako marketingove oddelenie bude vysvetlovat zakaznikom ze cele je to v zaujme 'ekologie' a setrnosti k zivotnemu prostrediu. Ono vlastne zakaznik by mal pocit ze moze byt ten najstastnejsi na svete ze sa na vyrobe jeho auta mohlo usetrit a cim viac sa na vyrobe jeho auta za dva melony plus usetri, tym viac by mal byt spokojny a nadseny. Zrejme tak nejako funguje marketingovy mozog v tejto (uz pre mna doslova) odpornej automobilke.
my co máme tlakoměr mazání už z výroby, my se nefunkčního olejového čerpadla zas tak bát nemusíme B-]
Ja ho mam na aute z roku 79 a stejne bych se bal. Nevim jak rychle bych stihnul vypnout motor po tom co si toho vsimnu a jak dlouho tedy pojede bez oleje. Navic kdyz se to stane treba na dalnici...
Uz len cakam, kedy im zacne preskakova rozvodova retaz :-D
To je to nestastne katovani kostu. Kolik muze asi tak vyrobne stat olejove cerpadlo do BMW M5 ky.. tisicovku ? No ale na aute za 2.5 mega to je asi moc, tak to kluci nemecti predesignovali aby to stalo mozna o stovku min a ejhle... nejakej subdodavatel buhviodkud z indie nebo z turecka nebo maroka nedodrzel vyrobni tolerance a dodal osicky na kterych nedrzi zubova kolecka.A skoda za mega je na svete.Kvuli dilu za par kacek ted je celosvetova svolavacka a hlavne ostuda.Neni to tak davno, co u BMW svolavali kvuli podobne blbince, konkretne palivovym hadickam...A to se URCITE VYPLATI. :-P
Jste mimo, jako dost často. Rozhodně se to netýká všech prodaných aut, ale jen malé části, která byla prodaná v poslední době. Navíc už je to dost stará zpráva. Přesně je to třeba tady http://tinyurl.com/c5u4tc9... Za tu dobu už jste si to mohli třistakrát ověřit, stačilo zvednout telefon, v servisech o tom vědí...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.