BMW M4 GT4 bude dalším závodním strojem z Mnichova

Mnichovská automobilka má poměrně slušnou nabídku modelů pro soukromé závodní týmy. Ta bz se ale letos měla rozrůst je3t2 o třetí model, který bude vycházet z BMW M4. Dostane označení M4 GT4 a přesně pro tuto čím dál populárnější kategorii závodů bude také určená.

Testy | Sportovní auta | Kabriolety | Fascinace | BMW | BMW řada 3

Test BMW M4 Cabrio: Je vám zima?

Zatím je k dispozici jen jedna ilustrace, ale představu si z ní jistě uděláte. Poměrně jasno je také co se pohonné jednotky týče, tu obstará řadový šestiválec se dvěma turbodmychadly o výkonu okolo 317 kW (431 koní) převzatý přímo z produkčního auta. Speciál však dostane karbonovou kapotu z modelu M4 GTS a karbonové dveře.

Sportovní auta | Byznys | BMW | BMW řada 3

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Samozřejmostí bude aerodynamika optimalizovaná pro závodní použití, na předním nárazníku se tedy objeví výrazný splitter, na konci auta pak výrazný spoiler a chybět nebude ani závodní výfuk. Interiér a bezpečnostní výbava bude pocházet z většího závodního modelu M6 GT3.

Automobilka už přijímá objednávky od závodních týmů, premiéru by si měl nový stroj odbýt na čtyřiadvacetihodinovce v Dubaji v roce 2018.

Klepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků