BMW M4 Coupé se představí jako studie již za měsíc na Pebble Beach

Ano, premiéra špičkového provedení nové řady BMW 4 je na spadnutí. M4 se jako studie předvede již za měsíc.

Teprve před několika dny značka BMW v Lisabonu prezentovala sadu příslušenství M Performance určenou pro nové kupé BMW 4. Jak si naši čtenáři jistě vzpomenou, jde o vůbec první „čtyřku“ v dějinách značky BMW, jež se jako studie představila již letos v Detroitu a v produkční verzi jsme vám ji ukázali v červnu. Jakmile se teď v éteru objevily snímky vozu BMW 4 s paketem M Performance, bylo jasno: vrcholná verze BMW M4 je již blízko.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 4, kupé opatřené novou sadou prvků M Performance 

Na voze BMW 4 M Performance, který vám přinášíme na přiložených snímcích, si všimneme především masivního předního nárazníku s kompozitovým lízátkem a v podobném duchu vedených vložek v prahových obkladech a zadním nárazníku. Za pozornost stojí také nové světlomety, dvacetipalcové lité ráfky a černě lakované doplňky zahrnující kromě masky chladiče také koncovky výfuků a lišty bočního zasklení.

Video | Kupé | Premiéry | BMW | Design

BMW 4 Coupe oficiálně představeno (115 x foto, 2 x video)

Nové BMW M4 Coupé se dle zákulisních informací představí coby koncepční studie již příští měsíc na soutěži elegance v kalifornském Pebble Beach. Premiéra sériového provedení, které se zřejmě opět od „studie“ výrazněji lišit nebude, je pak údajně plánována na lednový autosalon v Detroitu, na němž si poprvé prohlédneme také BMW 4 Cabrio, ale též menší kupé BMW 2 vyšlechtěné z „jedničky“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
I přes agresivní vzezření této stavby má být skutečná M4 úplně někde jinde...

V porovnání s BMW 4 M Performance má být skutečné BMW M4 zcela jiným vozem se specifickým podvozkem a povrchovými karosářskými díly z uhlíkových kompozitů. Pod jeho přední kapotou najdeme nový „modulární“ motor BMW, na který má navazovat rovněž nová, tentokrát dvouspojková sedmistupňová převodovka. Pohon zadních kol zůstane zachován, „čtyřkolka“ tedy nakonec nebude, protože by prý změnila charakter vozu a zvýšila jeho hmotnost.
 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků