BMW M4 Competition Sport je limitka pro Španělsko ve stylu GTS

Po ultimativním BMW M4 GTS se doslova zaprášilo. Sedm stovek vyrobených kusů je jako plivanec do moře a majitelé moc dobře vědí, že se to za pár let odrazí na ceně. A to ani nemluvíme o jízdních vlastnostech, které se od klasické M4 dost zásadním způsobem liší. Teď BMW přichystalo vývar z GTS.

Novinka, která dostala název M4 Competition Sport, se vyznačuje třílitrovým řadovým šestiválcem nabízejícím o 25 koní vyšší výkon. Celková porce 335 kW (456 k) směřuje podle zvyklostí na zadní kola přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M4 Competition Sport má výkonnější motor, dvacetipalcová kola, adaptivní podvozek a řadu karbonových doplňků

Z dalších zvláštností se sluší vypíchnout dvacetipalcové disky vypůjčené z GTS, ovšem se stříbrnou povrchovou úpravou. Za nimi se ukrývají totožné keramické brzdy, které ukrojí z hmotnosti auta 13,5 kilogramu ve srovnání s těmi, které se standardně montují na M4. Vedle toho se auto pyšní adaptivním M podvozkem, sportovním M diferenciálem a řadou karbonových doplňků od M Performance.

Sportovní auta | Byznys | BMW | BMW řada 3

BMW M4 GTS: Světla OLED a vstřikování vody pro 700 zákazníků

Interiér má v každém případě blíže ke standardní M4, nachází se tu klasická sedadla, která doplňuje spousta karbonových doplňků. A samozřejmě nesmí chybět plaketa s výrobním číslem limitované edice. 

Teď ovšem musí přijít na řadu ta horší zpráva. Celá limitovaná edice 60 kusů je určena pouze pro Španělsko. Cena 132 tisíc Euro (3,5 milionu Kč) je pochopitelná, leží přesně mezi klasickou M4 a limitovanou verzí GTS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků