BMW M3 Tiger Edition: nic pro záletníky

Na první pohled to může vypadat, že BMW chce touto edicí M3 vzpomenout kdysi takřka neporazitelného golfisty Tigera Woodse a jeho schopnosti „obhospodařovat” celou řadu žen naráz (od jisté doby se již neříká lev, nýbrž tigr salónů...). K dosažení takového stavu by vám vizuálně atraktivní M3 ostatně mohla být dobrým prostředkem. Jenže není tomu tak.

BMW M3 Tiger Edition je totiž čínskou specialitkou, která se jmenuje podle aktuální čínské národní zvěře (ano, máme rok tigra). Na pohled vypadá jako supersportovní GTS, když je oděna v oranžové metaĺíze Fire Orange a obouvá 19" lakýrky, tedy černá kola. Uvnitř najdeme sedadla čalouněná černou kůží s oranžovým prošitím a... podle dostupných informací i emblém tigra na opěrce hlavy. Ale technicky jde o základní M3 bez jakýchkoli funkčních úprav.

M3 Tiger Edition zůstane pochopitelně ryze čínskou záležitostí, edice je omezena na 250 kusů. Oficiální snímky vozu zatím nemáme, spolehnout se tak musíme na čínské zdroje..

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Tiger Edition  Foto: xcar.com.cn

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků