BMW M3 od Leib Engineering: vzpomínka na dvoudveřovou E93

Ladičská společnost Leib Engineering představila vylepšené provedení již nevyráběného kabrioletu BMW M3 (E93). Jádrem přestavby je samozřejmě přeplňovací kompresor G-Power.

Dvoudveřový model BMW M3 se ve své generaci E92/E93 stal posledním vozem kupé/cabrio tohoto jména. Jeho výroba již byla zastavena a na jeho místo nastupuje nová řada BMW 4, ovšem heslo „M3“ stále budí emoce. Teprve nedávno jsme vám tak představili přestavbu kupé BMW M3 Hurricane od firmy G-Power. Nyní přichází další projekt na dané téma, který se zmíněné přestavbě poněkud podobá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kabriolet BMW M3 (E93) s pevnou střechou, tentokrát od Leib Engineering

Jádrem stavby BMW M3 od firmy Leib Engineering je totiž opět zástavba soustavy přeplňovacího kompresoru G-Power SK II CS, díky kterému motor posílil na 610 koní (449 kW) a 590 Nm. Změn na motoru ale bylo provedeno více. Na první pohled si na voze všimneme především devatenáctipalcových ráfků vypůjčených z BMW 1 M Coupe a chybějících emblémů M3. Těšit se můžete také na upravený podvozek včetně přepracovaného řízení adaptivních tlumičů.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků