BMW M3 nyní i s karbonovým Aero Kitem

Ano, „karbon“ hýbe světem, je lehký a pevný, ale též docela drahý. Automobilka BMW nyní pro svůj model M3 vyvinula v rámci originálního příslušenství BMW Performance nepočetnou sadu nových dílů vyrobených právě z uhlíkovými vlákny vyztužených plastů (CFRP), jež dohromady tvoří jakýsi Aero Kit. Alespoň tak automobilka nové sadě říká.

Instalovat ji lze na všechny karosářské verze BMW M3 modelového roku 2011 a sestává ze spoileru na víku zavazadlového prostoru, krytů venkovních zrcátek a spodních dílů v předním nárazníku. Ty tak doplňují střechu z CFRP, kterou vůz disponuje již z výroby a jež se podílí na snížení těžiště celého vozu.

Všechny díly jsou opatřeny tenkou vrstvou speciálního laminátu chránícího střechu před účinky ultrafialového záření a brání změnám barvy a praskání. Na tyto díly BMW poskytuje dvouletou záruku, pokud si je však necháte na svůj vůz namontovat již ve výrobě, očekávejte záruku čtyřletou. Ceny zatím neznáme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 s Aero Kitem z uhlíkových vláken
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků