BMW M3 míří na český trh s cenou od 1 822 500 Kč. M4 je o 32 500 Kč dražší

Nová generace BMW M3 míří na český trh. Pokud se vám tohle auto líbí, pak si zapište do diářů datum 21. června 2014. Na tento den mají u českého BMW naplánované oficiální zahájení prodeje. Známé jsou už také základní ceny.

Tajné | Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Příslušenství | Ford | BMW | BMW řada 3

BMW M3 a M4 prý systém na samočinné pálení pneumatik dostanou také

BMW M3 dorazí s cenovkou 1 822 500 Kč včetně DPH. Kdo zatouží po variantě kupé, která aktuálně nese označení M4, ten bude muset k této sumě přihodit navíc 32 500 Kč. „Cena od“ tedy zní 1 855 000 Kč. Ve srovnání s odstoupivší generací nejde o nijak dramatický rozdíl. V českém ceníku najdete pro M3 Coupé částku 1 800 000 Kč.

Video | Technika | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | BMW | BMW řada 3

BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Nabídka příplatkových prvků nebude (jak je u BMW zvykem) vůbec chudá. Pořídit si můžete třeba lepší brzdy, adaptivní tempomat, elektricky ovládaná a vyhřívaná sportovní sedadla, diodové světlomety nebo paket M Driver´s, který zvedne maximální rychlost z původních 250 km/h o 30 km/h výše.

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků