BMW M3 Hurricane od G-POWER: na rozloučenou

Tato M3 je posledním modelem svého jména a už se nevyrábí. To ale neznamená, že už vzniklé vozy by nebylo možno dále vylepšovat…

Novinka z dílen firmy G-POWER, jednoho ze specialistů na posilování automobilů značky BMW, nese jméno BMW M3 Hurricane RS a vychází z kupé BMW M3 předchozí generace. Jádrem úprav se stala instalace paketu SK III Sporty Drive sestávající z přeplňovacího kompresoru ASA T1-724, kovaných pístů Mahle a nových ojnic. Upravený klikový hřídel umožnil zvětšení objemu standardního osmiválce z 4,0 na 4,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M3 Hurricane RS z dílen G-POWER

Díky tomu novinka dosahuje výkonu 720 koní (530 kW) a točivého momentu 700 Nm, tedy podobných hodnot, jakých dosahovala starší verze M3 G-POWER Tornado RS. Vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 s, z 0 na 200 km/h za 9,5 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 340 km/h. Samozřejmostí jsou nové aerodynamické doplňky zvyšující přítlak na kolech obou náprav, kované dvacetipalcové ráfky a uhlíko-keramické brzdové kotouče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejvíce byl opět pozměněn motor
 

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 143 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 120 724 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 106 678 km
Cena: 185 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek