mě teda dostaly ty obyč pásy...:D když už skořepiny, tak alespoň 4body.. jinak autíčko nádherný
Pane Janda, 1,5tuny je pořád hodně. To není žádný důvod k oslavám. Potřebovali by se dostat váhou tak na 1200 kg.
neumíš číst? vždyť to tam píše ...
Ehm? 1490 a 1200 neni rozdil?
dyt tam pise, ze 1490 je furt moc
Sorry, mám fofr, četl jsem jen první odstavec.
Tak proč hned blejt do diskuse? I když je fakt, že někteřá nedočtou ani titulek... :-(
nejak sa vam tam nakopcili pismenka, ci sa to len mne zda? a chcel by som vediet ake su to tie plavajuce kotuce...
Ten krypl, co psal tenhle článek, je zakomlplexovaný škodovák nebo má doma nanejvíš Leona.Svez se třeba v 10let starém BMW a pochopíš. Myslím, že si neřídil nic silnějšího jak 130hp. Když nemusíš BMW, tak o nich laskavě nepiš.
ono právě jde o ten rozdíl, když se svezeš s 10 starym bavorákem a pak s novym bavorákem :-D
Viš, ale já mám těch aut z Mnichova víc. To byl jen příklad.
ten krypl, co psal tenhle prispevek je naprosty magor co tu nema co pohledavat. Vis o tomhle serveru, lidech houby a jeste prudis.
souhlas, je to hlupák, který není schopen pochopit význam psaného slova
"zakomlplexovaný škodovák?" To si autora moc dobre neodhadl.. ;) zkus pohledat starsi clanky..
No tak to je doslova epic fail...
podle mě je tam teda víc těch chyb, já jsem jel ve čtyrlitru se 420k a je to zážitek na celej život...očividně tim autor nejel :D
Tak u p. Jandy bych s tím nebyl jist, že v tom nejel (pokud se bavíme o poslední M3). Ono jde o to, že výkon není všechno a z žádného auto to automaticky neudělá sporťák. To by pak mamut jako x6m musela být poloformule pro 4 cestující a to očividně není.
Když já nevím ty nový BMW. Chybí mi ten agresivní žraločí kukuč. Tyhle nové zaoblené modely mi nic neříkají - podle mě to nemá žádný výraz. Chápu, že aerodynamika, bezpečnost chodců, bla bla bla, ale už to auto prostě nemá duši ;-)
Toto je vec nazoru.. Za sebe mohu rict, ze nesouhlasim ani s jednim slovem, co jsi napsal. BMW je to nejlepsi, co je na trhu.
Plně stebou souhlasím.. BMW No. 1
Pánové, vy musíte být dobří mimoni (předpokládáme, že ještě školou povinní), protože jste schopní se bavit pouze o designu, kdežto autor hovořil o technice, o které nemáte sebemenší tušení ...
Tuším, že mluvíš o sobě. Ty nevíš o čem ty auta jsou.. Jasně, každý má své značky, ale proč tak tupé keci kolem. Autor v tom určitě nejel, tak ať zavře rypák. Jo škola jak škola, ale ty nemáš ani forfškolu. Tudíž nemáš ani noty.
to iba supersport je auto?ostatne je iba spotrebny tovar?OMG neskutocne detsky uvod clanku,dalej som uz ani necital...... :-/
kdyz to nechtes, tak proc to komentujes?
no vidim,ze si to ale VOBEC nepochopil.... :)
Mně to taky vadí - u testů nebo úvodníku jsou určitá míra subjektivních dojmů na místě, ale tady to nemá co dělat. Nevím, proč pan Janda ve víceméně tiskové zprávě tímto způsobem vnucuje čtenářům své dojmy. OK, nelíbí se mu X6 a 5 GT, má na svůj názor právo, ale proč to cpe sem a prezentuje to jako nějakou absolutní pravdu?
Protože to je absolutní pravda a basta fidli.
Uroven tohoto webu je priserne nizka... blesk mezi automagaziny... bohuzel.Jinak by me zajimalo co Panacek autor doma ma.. ze by zakomplexovany Loganista? :-D Pane Nula bezte se projet i v zakladnim BMW 1 a da vam tolik zazitku co nikdo z konkurence. Bohudik nesoudim podle domenek ale osobnich zkusenosti majitele... Amen.
je videt ze clanky na AR moc nectes ;)
no lol :D prej Janda a loganista :-D:-D:-D Tady někdo nemá platnou vstupenku :D
Tak ti sis dobře naběh...B-]
To jo :-)
V clanku je drobna chyba - M3 CSL nema 343 koni jako "obyc" M3, ale 360 koni. Jinak s clankem naprosto souhlasim, tohle ja auto v ktery po vsech X modelech doufali vsichni priznivci znacky
Moc nechapu. BMW sou pro me sportovni a zaroven pohodlna auta. Tohle neni pohodlny a spis nez sportovni je to ciste zavodni auto. Pripada me to jakoby BMW chtelo mit svoje Porsche GT3 RS...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.