BMW M3 GTS od G-Power: tuning tuningu, čekejte nejméně 600 koní

Nebude snad ani příliš troufalé označit nové BMW M3 ve verzi GTS za tovární úpravu sériové M3. Však i hodně vysoká cena a omezený počet vyrobených kusů svědčí o tom, že BMW nehodlá tyto výjimečné vozy vyrábět v „houskových” počtech, ale spíše jako unikátní díla.

Nicméně jak už v podobných případech bývá, co jeden považuje za dokonale vyladěný výtvor s fantastickými parametry, je pro druhého jen polotovarem pro domácí dílnu. A když zmíníme, že tím druhým je firma G-Power... Právě tento specialista na technicky extrémní úpravy BMW si M3 GTS vzal do parády a tuning BMW doplnil dalším tuningem.

Jak patrně tušíte, G-Power nechystá pro M3 GTS žádné dověšování cinkrlátek na karoserii, to není jeho styl. Firma nás zatím jen nechala nahlédnout pod pokličku svých záměrů, ale i z toho co víme je patrné, že možnosti GTS posune o mnoho dále. Úpravce si objednal celkem tři vozy a holdá pro tuto oranžovou raketu nabídnout několik typů komplexních úprav. Jedna z nich bude zahrnovat osazení motoru 4,4 V8 kompresorem, který vyšroubuje výkon až za hranici 600 koní. Další detaily o této ani jiných sadách zatím zveřejněny nebyly, ale jistě můžeme očekávat i doladění podvozku, brzd a dalších komponent.

G-Power detaily svých úprav zveřejní později, zatím nám k nim bylo řečeno jen tolik, že upravená M3 GTS prý konečně ukáže armádě Porsche 911 GT3 RS, kdo je skutečným králem všemožných víkendových setkání na okruzích. Skromností tedy G-Power rozhodně nešetří, jak tato silná slova popasujú s realitou uvidíme až časem...

Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 GTS od G-Power zatím jen takto telegraficky
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek