BMW M3 GTS od G-Power: tuning tuningu, čekejte nejméně 600 koní

Nebude snad ani příliš troufalé označit nové BMW M3 ve verzi GTS za tovární úpravu sériové M3. Však i hodně vysoká cena a omezený počet vyrobených kusů svědčí o tom, že BMW nehodlá tyto výjimečné vozy vyrábět v „houskových” počtech, ale spíše jako unikátní díla.

Nicméně jak už v podobných případech bývá, co jeden považuje za dokonale vyladěný výtvor s fantastickými parametry, je pro druhého jen polotovarem pro domácí dílnu. A když zmíníme, že tím druhým je firma G-Power... Právě tento specialista na technicky extrémní úpravy BMW si M3 GTS vzal do parády a tuning BMW doplnil dalším tuningem.

Jak patrně tušíte, G-Power nechystá pro M3 GTS žádné dověšování cinkrlátek na karoserii, to není jeho styl. Firma nás zatím jen nechala nahlédnout pod pokličku svých záměrů, ale i z toho co víme je patrné, že možnosti GTS posune o mnoho dále. Úpravce si objednal celkem tři vozy a holdá pro tuto oranžovou raketu nabídnout několik typů komplexních úprav. Jedna z nich bude zahrnovat osazení motoru 4,4 V8 kompresorem, který vyšroubuje výkon až za hranici 600 koní. Další detaily o této ani jiných sadách zatím zveřejněny nebyly, ale jistě můžeme očekávat i doladění podvozku, brzd a dalších komponent.

G-Power detaily svých úprav zveřejní později, zatím nám k nim bylo řečeno jen tolik, že upravená M3 GTS prý konečně ukáže armádě Porsche 911 GT3 RS, kdo je skutečným králem všemožných víkendových setkání na okruzích. Skromností tedy G-Power rozhodně nešetří, jak tato silná slova popasujú s realitou uvidíme až časem...

Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 GTS od G-Power zatím jen takto telegraficky
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků