BMW M3 GTS od G-Power: tuning tuningu, čekejte nejméně 600 koní

Nebude snad ani příliš troufalé označit nové BMW M3 ve verzi GTS za tovární úpravu sériové M3. Však i hodně vysoká cena a omezený počet vyrobených kusů svědčí o tom, že BMW nehodlá tyto výjimečné vozy vyrábět v „houskových” počtech, ale spíše jako unikátní díla.

Nicméně jak už v podobných případech bývá, co jeden považuje za dokonale vyladěný výtvor s fantastickými parametry, je pro druhého jen polotovarem pro domácí dílnu. A když zmíníme, že tím druhým je firma G-Power... Právě tento specialista na technicky extrémní úpravy BMW si M3 GTS vzal do parády a tuning BMW doplnil dalším tuningem.

Jak patrně tušíte, G-Power nechystá pro M3 GTS žádné dověšování cinkrlátek na karoserii, to není jeho styl. Firma nás zatím jen nechala nahlédnout pod pokličku svých záměrů, ale i z toho co víme je patrné, že možnosti GTS posune o mnoho dále. Úpravce si objednal celkem tři vozy a holdá pro tuto oranžovou raketu nabídnout několik typů komplexních úprav. Jedna z nich bude zahrnovat osazení motoru 4,4 V8 kompresorem, který vyšroubuje výkon až za hranici 600 koní. Další detaily o této ani jiných sadách zatím zveřejněny nebyly, ale jistě můžeme očekávat i doladění podvozku, brzd a dalších komponent.

G-Power detaily svých úprav zveřejní později, zatím nám k nim bylo řečeno jen tolik, že upravená M3 GTS prý konečně ukáže armádě Porsche 911 GT3 RS, kdo je skutečným králem všemožných víkendových setkání na okruzích. Skromností tedy G-Power rozhodně nešetří, jak tato silná slova popasujú s realitou uvidíme až časem...

Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 GTS od G-Power zatím jen takto telegraficky
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků