BMW M3: facelift pro sedan i kupé

M3 ve verzi sedan se na trhu sotva stihla ohřát a už ji stihl facelift. Nejde však o nic dramatického, změn je ještě méně než u běžné „trojky”.

Facelift BMW řady 3 jsme vám detailně představili před 14 dny. Trojkový sedan i kombi dostaly lehce pozměněnou příď i záďy, trochu vylepšený interiér a pár nových prvů výbavy. O ostré verzi M ale nepadlo ani slovo, ale nebylo divu - kupé bylo představeno teprve před rokem a sedan dokonce ještě později. Navíc sedan má oproti běžným verzím jinou příď, vycházející z verze kupé, a tak nás snad jen špionážní snímky ujišťovaly o tom, že facelift vrchol trojkové řady skutečně nemine.

Dočkali jsme se velmi záhy, žádné překvapení se ale nekoná. Verze sedan si ponechala svou odlišnou příď beze změn a po méně slavných sourozencích zdědila především faceliftovanou záď, obnášející v prvé řadě odlišná světla. Změny v interiéru následují nižší provedení zcela, nepřehlédnutelný je především „vylepšené” rozhraní (Aud)iDrive.

U kupé nelze změny označit ani za facelft, ale jen za běžné novinky pro další modelový rok. Tou nejnepřehlédnutelnější je rozšíření palety barev o modrou Le Mans, kterou bylo doposud možné pořídit jen k nižším modelům. Změny v interiéru jsou obdobné jako u sedanu, více napoví přiložené fotografie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 facelift


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků