BMW M3 DTM Safety Car má po premiéře

První obrázky BMW M3 Safety Car určeného pro letošní sezónu seriálu DTM se objevily na Facebooku před několika týdny. Dnes už máme k dispozici více kvalitnějších snímků a základní parametry sportovní novinky. Ve Wiesbadenu ji totiž oficiálně představil ředitel BMW Motorsport Jens Marquardt. Vůz odhalili jezdci Bruno Spengler a Dirk Werner.

Safety Car dostal oranžové majáky na střechu, kapotu vyrobenou z uhlíkových vláken, v interiéru najdeme sportovní sedačky Recaro a pod kapotou vidlicový osmiválec o objemu 4,4 l s maximálním výkonem 450 k dostupných při 8300 ot./min. Ten spolupracuje se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Upravená M3 stojí na devatenáctipalcových kolech s pneumatikami o rozměru 255/35 vpředu, respektive 285/30 vzadu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků