BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

Tygr, tygr, tygr z Indie, konce týdne se nedožije? To je možné, ale čínský tygr, konkrétně čínská Tiger Edition bavorského BMW M3, si dále klestí cestu světem. Tedy abychom byli přesní stále více pozornosti získává její barva Fire Orange, která je v podstatě jedinou výraznou odlišností čínské edice M3.

Svůj původ má na M3 GTS, v Číně si našla cestu i na kapotu již zmiňované Tiger Edition běžné M3 a v Americe už se objevila i na dealerském provedení kupé 135i. Nejnověji si pak najde místo  i na japonské variantě M3 - Japonci se zkrátka do barvy zadívali natolik, že jim tamní zastoupení BMW nemohlo říci ne.

„Japonský tygr” ale nebude mít žádné tygří přízvisko, jakkoli sama barva k něčemu takovému svádí. Vůz ponese prosté označení BMW M3 Competition Fire Orange a jak již název naznačuje, postaven je na základech M3 v Competition paketu. K obvyklým prvkům paketu přidává i černě lakovaná kola, stejně vybarvené jsou i otvory pro vzduch na kapotě, kryty vnějších zpětných zrcátek, zvýrazněná odtrhová hrana na víku kufru a pár dalších detailů.

Uvnitř je vše laděno též do černa, pod kapotou zůstává atmosféricky plněný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní, doplněný sedmistupňovým automatem s dvěma spojkami, nebo přímo řazenou šestistupňovou skříní.

Kolik si Japonci na novou edici budou muset připravit jenů, to zatím nevíme. Důležitější otázkou pro nás ale je, zda byste poněkud vulgární barvu Fire Orange rád spatřili i v evropské nabídce BMW pro jiné modely než M3 GTS?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition v barvě Fire Orange. Snímky z japonského katalogu nejsou nejkvalitnější, ale pro představu postačí...
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků