BMW M3 Competition Fire Orange: tygr si brousí drápky i na Japonsko

Tygr, tygr, tygr z Indie, konce týdne se nedožije? To je možné, ale čínský tygr, konkrétně čínská Tiger Edition bavorského BMW M3, si dále klestí cestu světem. Tedy abychom byli přesní stále více pozornosti získává její barva Fire Orange, která je v podstatě jedinou výraznou odlišností čínské edice M3.

Svůj původ má na M3 GTS, v Číně si našla cestu i na kapotu již zmiňované Tiger Edition běžné M3 a v Americe už se objevila i na dealerském provedení kupé 135i. Nejnověji si pak najde místo  i na japonské variantě M3 - Japonci se zkrátka do barvy zadívali natolik, že jim tamní zastoupení BMW nemohlo říci ne.

„Japonský tygr” ale nebude mít žádné tygří přízvisko, jakkoli sama barva k něčemu takovému svádí. Vůz ponese prosté označení BMW M3 Competition Fire Orange a jak již název naznačuje, postaven je na základech M3 v Competition paketu. K obvyklým prvkům paketu přidává i černě lakovaná kola, stejně vybarvené jsou i otvory pro vzduch na kapotě, kryty vnějších zpětných zrcátek, zvýrazněná odtrhová hrana na víku kufru a pár dalších detailů.

Uvnitř je vše laděno též do černa, pod kapotou zůstává atmosféricky plněný čtyřlitrový osmiválec s výkonem 420 koní, doplněný sedmistupňovým automatem s dvěma spojkami, nebo přímo řazenou šestistupňovou skříní.

Kolik si Japonci na novou edici budou muset připravit jenů, to zatím nevíme. Důležitější otázkou pro nás ale je, zda byste poněkud vulgární barvu Fire Orange rád spatřili i v evropské nabídce BMW pro jiné modely než M3 GTS?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M3 Competition v barvě Fire Orange. Snímky z japonského katalogu nejsou nejkvalitnější, ale pro představu postačí...
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků