BMW M3 Cabrio od AC Schnitzer

Přes označení M3 není toto kabrio ani tak nekompromisním vozem, jakým je jeho uzavřený bratříček. A to ani po zásahu ACS.

Na vině jsou především nezbytná vyztužení podvozku, jež na palubu přináší zátěž navíc. Pravdou také je, že ani po těchto zásazích nemůže být otevřená karosérie stejně tuhá jako v případě kupé, a od toho se odvíjejí i mírně snížené jízdní výkony. Přesto je BMW M3 Cabrio nesporně mimořádně působivým strojem, který probouzí emoce. Do prádla si jej nyní vzal známý německý AC Schnitzer, který svoji upravenou verzi nazval ACS3 Sport Cabrio.

Nedlouho tomu, co jsme psali o Falconu od Schnitzera (BMW X5) nebo voze ACS1 Cabrio, upraveném kabrioletu „jedničkové“ řady bavorské automobilky. Na rozdíl od ACS1 se nový ACS3 vyznačuje především úpravami exteriéru a novým odladěním podvozku. Motor nebylo vzhledem k dostatečnému sériovému výkonu 420 koní třeba nijak modifikovat. Vzhledu prospěly zejména chromovaná vložka na masce chladiče a nástavec předního spoileru vyrobený z uhlíkových vláken, jenž vozu dodává na agresivitě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Lité ráfky mají průměr 20 palců a pět tenkých paprsků nechává plně vyniknout osmipístkovým brzdovým třmenům. Difuzor pod zadním nárazníkem je vyroben rovněž z uhlíkových vláken a usměrňuje proudění vzduchu pod vozem a omezuje vztlak. Upravené koncovky výfuků vozu ACS3 Sport Cabrio přidávají náležitou zvukovou kulisu.

Uvnitř se toho moc nezměnilo, vyjma chromovaných doplňků. Ty nacházíme na rukojeti ruční brzdy, pedálech, řadicí páce či otočném ovladači i-Drive. V interiéru se rovněž setkáváme s uhlíkovými vlákny a v příplatkové výbavě figurují sportovní volanty a exkluzivní vzory koberců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
AC Schnitzer BMW M3 Cabrio

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků