BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Přinášíme vám to, co nám k doplnění skládanky k připravovaným vozům BMW M3 a M4 dosud chybělo: údaje k jízdním výkonům.

Dnes dopoledne jsme vám přinesli několik desítek kvalitních snímků k připravovaným špičkovým verzím standardního modelu BMW 3 (F30). Nyní vám k sedanu M3 a kupé M4 můžeme nabídnout základní provozní údaje, takže očekávaná oficiální premiéra už je prakticky pouze formální záležitostí. Níže připojené hodnoty pocházejí z redakce německého magazínu Autobild, který se v podobných případech mýlí pouze výjimečně.

Tajné | Design | BMW | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | BMW řada 3

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

Tyto informace potvrzují použití řadového, zážehového šestiválce TwinPower Turbo s objemem 3,0 l, který dosahuje výkonu 431 koní (317 kW) a točivého momentu 550 Nm, což prakticky odpovídá všem našim dosavadním odhadům, byť špička „krouťáku“ leží o nějakých 50 Nm výše, než jsme čekali. A jak ukazují další údaje, ani v otázce pohotovostní hmotnosti jsme se příliš nemýlili.

Technika | BMW | Sportovní auta | BMW řada 3

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

Kupé BMW M4 při pohotovostní hmotnosti 1 497 kg zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhne rychlosti 250 km/h, v případě příplatkového paketu M Driver's zvýšené na 280 km/h. Průměrná spotřeba paliva má činit 8,3 l/100 km, což z hlediska emisí CO2 odpovídá porci 194 g/km. Pro sedan BMW M3 překvapivě uvádí Autobild identické parametry, a to i přes hmotnost vyšší o 23 kg v porovnání s kupé M4.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků