BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Přinášíme vám to, co nám k doplnění skládanky k připravovaným vozům BMW M3 a M4 dosud chybělo: údaje k jízdním výkonům.

Dnes dopoledne jsme vám přinesli několik desítek kvalitních snímků k připravovaným špičkovým verzím standardního modelu BMW 3 (F30). Nyní vám k sedanu M3 a kupé M4 můžeme nabídnout základní provozní údaje, takže očekávaná oficiální premiéra už je prakticky pouze formální záležitostí. Níže připojené hodnoty pocházejí z redakce německého magazínu Autobild, který se v podobných případech mýlí pouze výjimečně.

Design | Tajné | Fascinace | BMW | Kupé | Sportovní auta | BMW řada 3

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

Tyto informace potvrzují použití řadového, zážehového šestiválce TwinPower Turbo s objemem 3,0 l, který dosahuje výkonu 431 koní (317 kW) a točivého momentu 550 Nm, což prakticky odpovídá všem našim dosavadním odhadům, byť špička „krouťáku“ leží o nějakých 50 Nm výše, než jsme čekali. A jak ukazují další údaje, ani v otázce pohotovostní hmotnosti jsme se příliš nemýlili.

Technika | BMW | Sportovní auta | BMW řada 3

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

Kupé BMW M4 při pohotovostní hmotnosti 1 497 kg zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhne rychlosti 250 km/h, v případě příplatkového paketu M Driver's zvýšené na 280 km/h. Průměrná spotřeba paliva má činit 8,3 l/100 km, což z hlediska emisí CO2 odpovídá porci 194 g/km. Pro sedan BMW M3 překvapivě uvádí Autobild identické parametry, a to i přes hmotnost vyšší o 23 kg v porovnání s kupé M4.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek