BMW M3 a M4: z 0 na 100 km/h za 4,1 s, spotřeba 8,3 l/100 km

Přinášíme vám to, co nám k doplnění skládanky k připravovaným vozům BMW M3 a M4 dosud chybělo: údaje k jízdním výkonům.

Dnes dopoledne jsme vám přinesli několik desítek kvalitních snímků k připravovaným špičkovým verzím standardního modelu BMW 3 (F30). Nyní vám k sedanu M3 a kupé M4 můžeme nabídnout základní provozní údaje, takže očekávaná oficiální premiéra už je prakticky pouze formální záležitostí. Níže připojené hodnoty pocházejí z redakce německého magazínu Autobild, který se v podobných případech mýlí pouze výjimečně.

Tajné | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | BMW | Design | BMW řada 3

BMW M3 a M4 předčasně odhaleny na desítkách snímků

Tyto informace potvrzují použití řadového, zážehového šestiválce TwinPower Turbo s objemem 3,0 l, který dosahuje výkonu 431 koní (317 kW) a točivého momentu 550 Nm, což prakticky odpovídá všem našim dosavadním odhadům, byť špička „krouťáku“ leží o nějakých 50 Nm výše, než jsme čekali. A jak ukazují další údaje, ani v otázce pohotovostní hmotnosti jsme se příliš nemýlili.

Technika | Sportovní auta | BMW | BMW řada 3

BMW M3/M4: technika pod oficiálním drobnohledem

Kupé BMW M4 při pohotovostní hmotnosti 1 497 kg zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 s a dosáhne rychlosti 250 km/h, v případě příplatkového paketu M Driver's zvýšené na 280 km/h. Průměrná spotřeba paliva má činit 8,3 l/100 km, což z hlediska emisí CO2 odpovídá porci 194 g/km. Pro sedan BMW M3 překvapivě uvádí Autobild identické parametry, a to i přes hmotnost vyšší o 23 kg v porovnání s kupé M4.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků