BMW M3 a M4 dostanou šestiválec o výkonu 430 koní

Na novou generaci BMW M3, kterou doprovodí také kupé označené jako M4, už delší dobu netrpělivě čekáme. Teď to vypadá, že naše čekání se definitivně blíží ke konci. Množí se zprávy o tom, že v dohledné době německá automobilka ostrou verzi řady tři představí. Nicméně už teď jsou známá základní fakta.

Zajímavosti | Video | Technika | Sportovní auta | Kupé | Premiéry | BMW | Frankfurt 2013

BMW M4 Concept: oficiální podoba „supertrojky“ je venku

Někteří šťastlivci se už mohli s prototypy svézt, přičemž z této prezentace se dostaly na světlo světa základní údaje přeplňovaného šestiválce. Tedy nová M3 a M4 nabídnou maximální výkon 430 koní a vrchol točivého momentu přesahující 500 Nm. Hmotnost automobilu by se pak měla pohybovat kolem hranice 1,5 tuny.

Tajné | Video | Sportovní auta | Byznys | BMW

Dostane BMW M4 pouze automatickou převodovku?

Dříve se také spekulovalo o tom, že BMW M3/M4 přijde pouze s automatickou sedmistupňovou převodovkou DCT. Nakonec se ovšem ukázalo, že tyto informace nebyly zcela úplné a M3/M4 bude spojené i s manuálem. Je pouze otázkou, zda to náhodou nedopadne tak, že si manuál dopřejí pouze američtí zákazníci, zatímco v Evropě se bude prodávat pouze automat. Stejně tomu je například u nedávno testované M6.

Další podrobnosti budou brzy následovat.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků