BMW M235i Racing je tu. Může být vaše za 60 000 euro

Zájemci o okruhové závody si budou moci příští rok pořídit upravenou novinku z dílny automobilky BMW. Ta nese jméno M235i Racing, pod kapotou má řadový přeplňovaný šestiválec naladěný na 333 koní a 450 Nm a BMW si za ní naúčtuje minimálně 59 500 euro. Tento vůz je připraveno pro seriály VLN Endurance Championship a objevit by se měl také na Nürburgringu.

Video | Kupé | Premiéry | BMW

BMW řady 2: kompletní představení nového kupé (51x foto, 2x video)

BMW M235i Racing je automobil dlouhý 4454 mm, bez zrcátek měří na šířku 1862 mm a vysoký je 1380 mm. Standardní M235i se v délce neliší, nicméně je široká pouze 1774 mm a vysoká 1408 mm. Rozvor zůstal samozřejmě zachován (2690 mm).

V interiéru najdete dvojici sedadel, sportovní volant s pádly pro řazení nebo bezpečnostní klec. Vůz stojí na osmnáctipalcových kolech, přepracovaný je podvozek (vzadu samosvorný diferenciál) a nechybí ani sportovní výfuk.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Bimmertoday

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků