BMW M235i alias „nová E46“ má českou cenu, je velmi rozumná

Mnichovská automobilka zveřejnila ceny nové dvojkové řady pro český trh. Nabídka zatím obsahuje tři motorizace.

Bez většího rozruchu se obešel oficiální příchod nového BMW řady 2 na český trh. V souladu s novým názvoslovím aut s modrobílou vrtulí na kapotě má nástupce jedničkového kupé v názvu sudou číslovku. Podobně i kupé řady 3 změnilo jméno na řadu 4.

Podrobné představení modelu s kódem F22 včetně technických údajů a obsáhlé fotogalerie najdete v tomto článku:

Video | Kupé | Premiéry | BMW

BMW řady 2: kompletní představení nového kupé (51x foto, 2x video)

Co v něm chybí, jsou ceny. To ale teď můžeme napravit. Za BMW 220i s výkonem 184 koní žádá importér 775 000 Kč. Základní výbava obsahuje 16" kola z lehké slitiny, černé látkové čalounění sedadel, klimatizaci či přepínač jízdních režimů.

Za 837 000 Kč dostanete dvojkové kupé ve vznětové motorizaci 220d. Její výkon je navlas stejný jako u benzínového čtyřválce. 

Nadšence bude ale nejvíc zajímat vrcholné BMW M235i. Zatím s ním ještě skoro nikdo nejel, ale díky kompaktním rozměrům a šestiválcovému motoru (pravda, přeplňovanému) bývá tento model často označován za pokračovatele ikonické E46 M3.

U BMW za něj chtějí 1 122 500 Kč. To jistě není málo, ale za sportovní kupé prestižní značky se zadním pohonem, výkonem 326 koní a zrychlením 0-100 km/h za rovných pět sekund lze hovořit o příznivé ceně. 

Šestiválec má navíc bohatší sériovou výbavu. Bez příplatku tak můžete počítat třeba s bi-xenonovými světly, sportovními sedadly, posuvnou loketní opěrkou a rádiem BMW Professional. Samozřejmostí je stylingový M-paket, sportovní brzdy a sportovní podvozek.

Bez mučení přiznáváme, že na první svezení s M235i se hodně těšíme. Technicky příbuzný hatchback M135i v nás totiž zanechal jenom ty nejlepší dojmy

BMW M235i umí driftovat i bez řidiče. Podívejte se:


BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků