BMW M2 přijde příští rok s výkonem přes 375 koní

Pokud jste si při čtení dnešního testu BMW M235i říkali, že by to přeci jen chtělo něco ostřejšího, váš sen se brzy splní. Automobilka BMW připravuje právě verzi M2, která bude založena na řadě 2 a představí se už příští rok. A o rok později dorazí také kabriolet.

Magazínu Autocar to prozradil odcházející šéf divize M Friedrich Nitschke. Naznačil také, že k pohonu bude sloužit úplně nový řadový šestiválec o objemu 3,0 l s přeplňováním označený jako S57B30. Motor vychází z jednotky B57, kterou BMW chystá pro novou řadu 7.

Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Sedany | BMW | První svezení | BMW řada 3

Nové BMW M3 a M4 jsou přesvědčiví arcikacíři jízdní dojmy

Nejedná se tedy o podladěnou verzi motoru z BMW M3 a M4, což je jednotka S55B30 vycházející z motoru N55. Nový motor S57B30 by se prý mohl dostat také pod kapotu modelů BMW M Performace, čímž by se více odlišily od běžně produkce oblepené křídly, spoilery a stovkami znáčků M kolem dokola.

Z nového motoru lze prý bezpečně dostat 400 sériových koní, ale produkční BMW M2 by se tím zřejmě nebezpečně přibližovalo většímu BMW M3 a M4, takže se celkové číslo bude zřejmě pohybovat někde kolem 380 koňských sil. On ale brzy přijde nějaký tuner, který jednotku vyšťaví na maximum. Nové BMW M2 také dostane v základu tradiční manuální převodovku a čekejte i samosvorný zadní diferenciál, bez kterého to prostě nejde.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků