BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4.

Automobilka BMW ukáže na autosalonu ve Frankfurtu ostrou verzi řady 2 Coupé. I když je manuální řazení pomalu na ústupu, klasická ruční šestistupňová převodovka autu ještě zůstane. BMW M2 dostane také pověstný samosvorný diferenciál M.

V příplatcích se objeví ale i dvouspojková převodovka DCT se sedmi rychlostmi a na výběr budou jen čtyři barevné kombinace. BMW M2 také bude jezdit výhradně na 19" ráfcích, uvádí web 2addicts.com.

Sportovní auta | Fascinace | BMW | BMW X5 | BMW řada 3

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladěný na výkon okolo 375 koní. Točivý moment zřejmě nepřekročí hranici 500 Nm.

Cílové hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h jsou 4,5 sekundy a předpokládá se, že BMW M2 dostane omezovač na 250 km/h. První objednaná auta mají dorazit k dealerům v březnu 2016.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků