BMW M2 potvrzeno do Frankfurtu. Dostane klasický manuál

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4.

Automobilka BMW ukáže na autosalonu ve Frankfurtu ostrou verzi řady 2 Coupé. I když je manuální řazení pomalu na ústupu, klasická ruční šestistupňová převodovka autu ještě zůstane. BMW M2 dostane také pověstný samosvorný diferenciál M.

V příplatcích se objeví ale i dvouspojková převodovka DCT se sedmi rychlostmi a na výběr budou jen čtyři barevné kombinace. BMW M2 také bude jezdit výhradně na 19" ráfcích, uvádí web 2addicts.com.

Fascinace | BMW | Sportovní auta | BMW řada 3 | BMW X5

Od hatchbacku po SUV: všechny tváře BMW M (180x foto)

Pod kapotou bude s nejvyšší pravděpodobností přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l z BMW M3 a M4, ale podladěný na výkon okolo 375 koní. Točivý moment zřejmě nepřekročí hranici 500 Nm.

Cílové hodnoty zrychlení z 0 na 100 km/h jsou 4,5 sekundy a předpokládá se, že BMW M2 dostane omezovač na 250 km/h. První objednaná auta mají dorazit k dealerům v březnu 2016.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek