BMW M2 je po úpravě od Manhartu výkonnější než Lamborghini Huracan

Společnost Manhart se opět předvedla. Tentokrát si do parády vzala model M2 od německé automobilky BMW.

I v sériovém provedení je řada M od německé automobilky velice výkonná. Firma Manhart se ale rozhodla posunout výkon ještě dál. Tentokrát si do parády vzala model M2.

Tento vůz německé automobilky dosahuje běžně výkon 365 koňských sil. S novým motorem s objemem 3,0 litru ovšem z auta dostanete až 621 koní. To je vyšší výkon než má například Lamborghini Huracan.

Tuning | Zajímavosti | Video | Lamborghini

Neskutečný zvuk a plameny jako z táboráku. Tak upravili Lamborghini

Vyšší výkon dosáhla společnost vylepšením turba a mezichladiče. Došlo i k přečipování motoru a přidaní sportovnějšího výfukového systému.

Německá společnost specializující se na vylepšení vozů BMW vyladila také brzy a odpružení. Ani exteriér nezůstal nezměněný. Zlatá barva je doplněna prvky z uhlíkových vláken, v zadní části zase přibylo křídlo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků