A co "baby" AMG v Céčku? Mercedes-Benz C 43 baby AMG. Taky pouze šestiválec 3,0L, dobrá cena, je i v kupátku, ano je trochu větší, ale nemusí být těžší......já myslím, že to vážný konkurent bude.
Nema svor, ma vnuceny automat, jestli se nepletu tak je to taky jen 4x4 (resp. alespon C 450 bylo), a ano, je tezsi. Konkurence to pro nekoho furt byt muze, pro nekoho kdo hleda spis GT nes sport.
Jako konkurence je ještě mustang a nové camaro, které v max výbavě s automatem z 0-100 za 4s stojí cca 1,4M . B-]
To moze byt konkurencia akurat pre laika.Cayman S je vo vsetkom dalej za porovnatelne peniaze. Z tohto pohladu je M2 s hmotnostou M4 absolutne nezaujmave auto. Bohuzial.
Tak to asi máš na několik takových Caymanů, když rozdíl čtvrtmilionu u auta v ceně do 2mln jsou pro tebe porovnatelné peniaze:D Nechceš nám všem jednoho koupit?:) I když vystačil bych si i s tou M2kou, nejsem takový gurmán, že bych tolik naléhal na čtyřválci, vystačí mi i R6 v M2, a že budu mít 2 místa v autě navíc, to už taky nějak přežiju...;)
Jasne ze su to porovnatelne peniaze. 200 000 je par priplatkov. Ked kupujem auto za 1,5 mega tak 200 000 ozaj neriesim. Tolko na aute stratim ked vyjdem zo showroomu. Ale co riesim je ci za to dostanem od zakladu sportove auto, etalon segmentu s motorom v strede, alebo zakrsle kupe nizsej triedy z ktoreho sa automobilka snazi spravit cosi viac. Nikto z vas diskusnych trolov by aj tak nerozoznal ci ma pod kapotou s 4 alebo 6 valec o tom si iluzie fakt nerobim.
Ty si iluze robit nemusíš. Ty v nich žiješ ty znalče :-DB-]
Cayman se čtyřválcem je zcela mimo ligu a to hlavně cenou. Čím menší motor tím vyšší cena a tím lepší porsche.
Kapku větší, ne?...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.