BMW M1 se vrátí na okruhy, alespoň na chvíli

Německá automobilka BMW při příležitosti 30. výročí vzniku sportovní divize M opět oživí závodní sérii BMW M1 Procar, která byla kdysi chloubou německého motosportu. Série plnila úkol jakéhosi doprovodného závodu a jezdilo se před jednotlivými závody F1 po celé Evropě a i teď se závod odjezde před začátkem velké ceny Německa.

Návštěvníci Hockenheimringu se tak stanou svědky velkolepého historického návratu, byť se závodu zúčastní deset aut, což je o polovinu méně, než tomu bylo v minulosti. Za volanty najdeme nejen pětici nejrychlejších jezdců F1 ale do kokpitů závodních M1 se posadí řada významných osobností, od bavorského prince Leopolda, přes Jacquese Laffita až po Jochena Neerpasche, který stál u samotného zrodu těchto vozidel.

O tom, že to bude zajímavá podívaná, svědčí i připravovaný průvodní program. Kromě prohlídky závodních vozů BMW M1 zde bude vystaven i nedávno představený koncept BMW M1 Hommage.

Klepněte pro větší obrázek
BMW M1 Procar
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků