BMW M1 Hommage nakonec půjde do výroby

Překvapující zpráva obletěla svět - koncept vozu BMW M1 Hommage se dostane do sériové výroby. Kompletní představení vozu si můžete přečíst zde, ale zkusme si i zde shrnout ty nejpodstatnější informace.

Půjde o supersport s uprostřed uloženým motorem a lehkým hliníkovým šasi. Pro pohon bude zřejmě sloužit hned vícero agregátů, tím nejsilnějším ale má být osmiválec o objemu 4,4 litru s dvojicí turbodmychadel.

Zajímavostí také je, že vůz se M1 jmenovat nebude. Důvod je ten, že mnoho lidí by si hned představilo ostrý model odvozený z řady 1. A kdy že ho uvidíme na silnicích? Stane se tak zhruba již na přelomu roků 2010 a 2011.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW M1 Hommage
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků