BMW M Performance: sportovní doplňky nově pro řadu 2 a X5

Seznam kapitol
  1. BMW X5 a 2
  2. Fotogalerie (27x foto)

Divize M Performance připravila sérii sportovních doplňků pro další dva modely. Zájemci si budou moci dokoupit všechno možné jak v případě nového kupé řady 2, tak také u velkého SUV X5 třetí generace. Pro oba zmíněné modely lze pořídit karbonové díly vylepšující aerodynamiku (spoiler, difuzor), samozřejmě kola nebo detaily v podobě polepů karoserie, stejně jako sportovní volant s displejem. Ale zaměřme se na ty důležitější věci.

SUV | Video | Premiéry | BMW | BMW X5

BMW X5: nová generace je tady (4 x video)

M Performance nabízí pro řadu dvě zvýšení výkonu. Týká se to provedení 220d Coupé. U něj lze zvýšit výkon o šestnáct koní a točivý moment o 40 Nm. Pro vrcholnou M235i je naopak připraven sportovní výfuk a samosvorný diferenciál. Kupovat lze rovněž sportovní podvozek snížený o 20 mm nabízející jiné tlumiče a pružiny.

Video | Kupé | Premiéry | BMW

BMW řady 2: kompletní představení nového kupé (51x foto, 2x video)

U BMW X5 je M Performance Power Kit k dispozici pro verzi xDrive35i. Výkon je možné tímto způsobem zvednout o dvacet koní a točivý moment o 50 Nm. Konečné parametry tedy zní 326 k a 450 Nm. Zájemci o jakoukoliv motorizaci pak mají možnost pořídit třeba jiné koncovky výfuku.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW X5 a 2
  2. Fotogalerie (27x foto)
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků