BMW M 135i v ladění AC Schnitzer: nečekaný návrat v čase

AC Schnitzer, specialista na vozy BMW, představuje svůj program pro vylepšení čiperné „jedničky“ v podobě výchozího modelu M 135i. Ale nic převratného to ve skutečnosti není…

Souběžně s autosalonem v Los Angeles probíhá také autosalon v německém Essenu, a také tam je toho hodně k vidění. Za příklad poslouží nejnovější stavba z pera ladičské společnosti AC Schnitzer, jež nabízí atraktivnější háv pro nejmenší BMW současnosti ve verzi M 135i. Z poslední doby si vzpomeneme především na kompletní ladění AC Schnitzer pro BMW 3 (F30) nebo vylepšené „čtyřdveřové kupé“ BMW 6 Gran Coupé AC Schnitzer.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i v nejnovějším ladění AC Schnitzer

V Essenu se ale představuje vylepšený třídveřový hatchback BMW M 135i. Dočkal se tužšího pérování, chromovaných koncovek výfuků Racing a upraveného předního nárazníku. V nabídce jsou také nejrůznější litá kola s průměrem ráfků až 20 palců, dekorační polepy nebo výraznější střešní spoiler nad zadním oknem.

Sportovní auta | Design | BMW | Premiéry

BMW 1: přichází třídveřová karoserie, M135i, 114i a xDrive

Snímky z interiéru zatím k dispozici nemáme, ale těšit se můžeme údajně také na nové hlavice řadicí páky včetně prosvětleného dílu. U AC Schnitzeru připravili také upravené ovladače iDrive a další prvky z hliníkových slitin zahrnující také madlo ruční brzdy. A motor jsme si schválně nechali až na konec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz byl kladen na detaily, ale také na posílenou pohonnou jednotku

Standardní zážehový šestiválec s objemem 3,0 l dosahuje v továrním nastavení výkonu 320 koní (235 kW) a točivého momentu 450 Nm. U AC Schnitzeru na něm ale zapracovali a při údajně nezhoršené spotřebě dosáhli výkonu 360 koní (265 kW). Jistě úctyhodná porce, ale za připomenutí stojí, že identických parametrů dosahovalo kupé BMW ACS1 3,5i již před pěti lety
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW M 135i po zásahu společnosti AC Schnitzer
BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 133 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků