BMW K 1600 GTL vyhrál anketu Motocykl roku 2011 v ČR

Titul Motocykl roku 2011 v České republice vyhrál cestovní silniční motocykl BMW K 1600 GTL. V jednotlivých kategoriích pak zvítězily tyto stroje: Honda SW-T600 (skútry a mopedy), BMW G 650 GS (endura včetně cestovních), Kawasaki Ninja ZX-10R (sportovní silniční motocykly), Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight (choppery), Aprilia Tuono V4R APRC (naked bikes) a BMW K 1600 GTL (cestovní silniční motocykly).

Již 15. ročník ankety vyhlásila na začátku února sekce Moto při Svazu dovozců automobilů. Nominované motocykly byly rozděleny do šesti kategorií a každá byla hodnocena zvlášť. O to se postarala jednak 22členná odborná porota, jednak veřejnost a jejich hlasy se sčítaly. Motocykl, který získal nejvíce hlasů, se automaticky stal Motocyklem roku 2011 v ČR.

Do ankety bylo zasláno celkem 37 423 hlasů. Hlasování probíhalo jednak klasicky na kuponech z tisku, jednak prostřednictvím internetu.

Hitparáda vítězů ankety Motocykl roku

1997 – Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
1998 – Yamaha YZF-R1
1999 – Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
2000 – Kawasaki ZX-12R Ninja
2001 – Suzuki GSX 1000R
2002 – Honda VFR 800
2003 – Honda CBR600RR
2004 – Honda CBR1000RR Fireblade
2005 – BMW R 1200 GS
2006 – BMW R 1200 GS Adventure
2007 – KTM 990 Adventure
2008 – Honda CB1000R
2009 – BMW R 1200 GS Adventure
2010 – BMW S 1000 RR
2011 – BMW K 1600 GTL

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků