BMW K 1600 GTL vyhrál anketu Motocykl roku 2011 v ČR

Titul Motocykl roku 2011 v České republice vyhrál cestovní silniční motocykl BMW K 1600 GTL. V jednotlivých kategoriích pak zvítězily tyto stroje: Honda SW-T600 (skútry a mopedy), BMW G 650 GS (endura včetně cestovních), Kawasaki Ninja ZX-10R (sportovní silniční motocykly), Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight (choppery), Aprilia Tuono V4R APRC (naked bikes) a BMW K 1600 GTL (cestovní silniční motocykly).

Již 15. ročník ankety vyhlásila na začátku února sekce Moto při Svazu dovozců automobilů. Nominované motocykly byly rozděleny do šesti kategorií a každá byla hodnocena zvlášť. O to se postarala jednak 22členná odborná porota, jednak veřejnost a jejich hlasy se sčítaly. Motocykl, který získal nejvíce hlasů, se automaticky stal Motocyklem roku 2011 v ČR.

Do ankety bylo zasláno celkem 37 423 hlasů. Hlasování probíhalo jednak klasicky na kuponech z tisku, jednak prostřednictvím internetu.

Hitparáda vítězů ankety Motocykl roku

1997 – Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
1998 – Yamaha YZF-R1
1999 – Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
2000 – Kawasaki ZX-12R Ninja
2001 – Suzuki GSX 1000R
2002 – Honda VFR 800
2003 – Honda CBR600RR
2004 – Honda CBR1000RR Fireblade
2005 – BMW R 1200 GS
2006 – BMW R 1200 GS Adventure
2007 – KTM 990 Adventure
2008 – Honda CB1000R
2009 – BMW R 1200 GS Adventure
2010 – BMW S 1000 RR
2011 – BMW K 1600 GTL

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 142 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 147 579 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 45 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků