BMW již lidstvo obšťastnilo milionem vozů řady X5

Z pásů továrny BMW v jihokarolínském Spartanburgu sjel vůz BMW X5 s pořadovým číslem jeden milion, jubilantem se stal model X5 xDrive35i s černým lakováním a čalouněním skořicově hnědou kůží Nevada, jenž je určen zákazníkovi v Číně.

BMW X5 se vyrábí od konce roku 1999 a má kombinovat tradiční hodnoty vozů BMW s prostornějším interiérem a zvýšenou průchdností terénem (co z toho skutečně platí posuďte sami...). Model se pro BMW stal vrátky do segmentu SUV, v němž se mu poslední dobou daří. Značka BMW rozjela továrnu ve Spartanburgu již v roce 1994 a stala se jednou z vůbec prvních evropských automobilek, které se to podařilo. Za prvních patnáct let svého fungování se zde vyrobilo 1,6 milionu automobilů, čtenáře možná překvapí, že plných 60 % z místní produkce modelu X5 putuje na export.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků