BMW již lidstvo obšťastnilo milionem vozů řady X5

Z pásů továrny BMW v jihokarolínském Spartanburgu sjel vůz BMW X5 s pořadovým číslem jeden milion, jubilantem se stal model X5 xDrive35i s černým lakováním a čalouněním skořicově hnědou kůží Nevada, jenž je určen zákazníkovi v Číně.

BMW X5 se vyrábí od konce roku 1999 a má kombinovat tradiční hodnoty vozů BMW s prostornějším interiérem a zvýšenou průchdností terénem (co z toho skutečně platí posuďte sami...). Model se pro BMW stal vrátky do segmentu SUV, v němž se mu poslední dobou daří. Značka BMW rozjela továrnu ve Spartanburgu již v roce 1994 a stala se jednou z vůbec prvních evropských automobilek, které se to podařilo. Za prvních patnáct let svého fungování se zde vyrobilo 1,6 milionu automobilů, čtenáře možná překvapí, že plných 60 % z místní produkce modelu X5 putuje na export.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek