BMW: je libo projížďka Mnichovem v klasickém „bavoráku”?

BMW Museum nyní nabízí návštěvníkům bavorské metropole svezení v historickém voze ze svých sbírek. Jedná se o další z pozoruhodných aktivit tohoto subjektu, jenž například v rámci loňského Oktoberfestu otevřel nové oddělení historických závodních strojů a zároveň zahájil provoz renovační dílny pro soukromé vlastníky historických vozů značky BMW.

Nyní se tedy můžete nechat provézt veteránem BMW s vlastním řidičem za volantem a poznat tak nevšedním způsobem dominanty Mnichova. Na výběr máte kabriolety 326 a 335 z třicátých let, „barokního anděla“ typu 502 z let padesátých či jedinečný kabriolet 3200 CS. Zhruba tříhodinová vyjížďka vyjde každého z členů posádky na přijatelných 90 eur, ale pokud vás tato kratochvíle zaujala, měli byste si pospíšit: pořadníky jsou až do října prakticky zaplněny... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vidět Mnichov ze sedadla BMW a zemřít?
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků