BMW i8 znovu pod palbou tuningu. Tentokrát došlo pouze na design

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali BMW i8 ve skutečně radikální úpravě. Společnost Gabura vzala jeden mnichovský hybrid, vyhodila všechno hybridní záležitosti a nasadila klasický spalovací osmiválec. Dnes tu máme zcela opačný tuning. Radikálně se změnil vzhled, ale původní technika zůstala sériová.

Tuning | Zajímavosti | Video | Sportovní auta | BMW

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Úpravu, kterou vidíte ve fotogalerii, má na svědomí japonská společnost Energy Motor Sport. Ta připravila pro BMW i8 hodně výrazný body-kit. Kompletně jiné jsou nárazníky, i8 dostala rozšířené blatníky, další spoiler dozadu a měnil se i zadní nárazník, ze kterého toho moc nezbylo.

Agresivní vzhled dále podtrhnou kovaná kola BBS, která mají velikost 21 palců a která obouvají pneumatiky Pirelli P Zero. Třešničkou na dortu pak jsou například nová karbonová zpětná zrcátka nebo chromová folie na karoserii.

Video | Technika | Autosalony | BMW | Frankfurt 2013 | Hybridy | Design

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Jak už bylo zmíněno v úvodu, na techniku lidé od Energy Motor Sport nesáhli, takže i s tímto monstrem můžete jezdit vysoce ekologicky. K vidění by upravené BMW i8 mělo být na tokijském autosalonu začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2.497
Rok výroby: 2006
Stav: 140 940 km
Cena: 139 000 Kč
BMW Řada 5 2.497
Rok výroby: 1996
Stav: 208 520 km
Cena: 40 000 Kč
BMW X1 1.995
Rok výroby: 2010
Stav: 173 000 km
Cena: 228 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků