BMW i8 znovu pod palbou tuningu. Tentokrát došlo pouze na design

Není to tak dávno, co jsme vám ukazovali BMW i8 ve skutečně radikální úpravě. Společnost Gabura vzala jeden mnichovský hybrid, vyhodila všechno hybridní záležitosti a nasadila klasický spalovací osmiválec. Dnes tu máme zcela opačný tuning. Radikálně se změnil vzhled, ale původní technika zůstala sériová.

Tuning | Zajímavosti | Video | BMW | Sportovní auta

BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

Úpravu, kterou vidíte ve fotogalerii, má na svědomí japonská společnost Energy Motor Sport. Ta připravila pro BMW i8 hodně výrazný body-kit. Kompletně jiné jsou nárazníky, i8 dostala rozšířené blatníky, další spoiler dozadu a měnil se i zadní nárazník, ze kterého toho moc nezbylo.

Agresivní vzhled dále podtrhnou kovaná kola BBS, která mají velikost 21 palců a která obouvají pneumatiky Pirelli P Zero. Třešničkou na dortu pak jsou například nová karbonová zpětná zrcátka nebo chromová folie na karoserii.

Video | Technika | Design | Autosalony | BMW | Hybridy | Frankfurt 2013

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Jak už bylo zmíněno v úvodu, na techniku lidé od Energy Motor Sport nesáhli, takže i s tímto monstrem můžete jezdit vysoce ekologicky. K vidění by upravené BMW i8 mělo být na tokijském autosalonu začátkem příštího roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků