BMW i8 trochu jinak: Místo malého tříválce přeplňovaný osmiválec

BMW i8 je atraktivní, rychlé a ekologické, jenže podle některých mu chybí opravdový motor. Zda BMW někdy takový vůz postaví, to není jisté, nicméně jedno podobné auto v Německu opravdu vzniká. Na svědomí ho má společnost Gabura, která i8 kompletně rozebrala a nainstalovala ryze nehybridní techniku.

Testy | Sportovní auta | BMW | Hybridy

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň

Novou technikou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, který údajně ještě navíc prošel laděním u Alpiny. Přesná čísla  zatím známá nejsou, neoficiální zprávy ovšem hovoří o výkonu necelých 800 koní.

Gabura jako taková zatím ještě s konkrétními informacemi šetří, některé zdroje ale slibují uspořádání se sekvenční šestistupňovou převodovkou umístěnou u zadní nápravy. 

Tuning | Sportovní auta | Fascinace | Hatchbacky | BMW

BMW 150d je nenápadný hatchback s naftovým reaktorem pod kapotou

Jsme opravdu zvědaví, co z tohoto projektu nakonec vznikne. Když vezmeme v úvahu, že BMW i8 jako takové je poměrně lehké i přes přítomnost elektromotorů a baterií, pak bude čistě spalovací provedení regulérní monstrum.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků