BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

Pouštět se do úprav tak přetechnizovaného stroje, jakým BMW i8 bezpochyby je, vyžaduje notnou dávku odvahy. Belgický úpravce BR-Performance se do toho ovšem pustil a výsledek je rozhodně zajímavý. Výkon totiž může vystoupat až na 428 koní a 718 Nm.

Testy | Sportovní auta | BMW | Hybridy

Test BMW i8: Elektřina vs. oheň     

Neměli byste přitom zapomínat, jakým výkonem se BMW i8 pyšní ve standardním provedení. Jeho hybridní pohonnou jednotku reprezentuje zážehový tříválec s výkonem 170 kW (231 koní) a elektromotor s výkonem 96 kW (131 koní). Celkový výkon pohonné jednotky v sériovém stavu činí 266 kW (362 koní) a 570 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je libo výkonnější BMW i8? Za 890 euro dostanete 400 koní a 650 Nm

Už před časem se stejné společnosti podařilo výkon auta trochu zvednout, bylo to ale jen o pouhých 13 koní. Teď je nárůst o poznání razantnější, v rámci úprav označených jako Stage 1 vyskočí výkon na rovných 400 koní a 650 Nm. Úprava přitom zabere pouhé 4 hodiny a stojí 890 euro (24 tisíc korun).

Ani tím však honba za lepším maximem končit nemusí, BR-Performance nabízí zvýšení výkonu až na 428 koní a 718 Nm. Tady už se ale majitel pouští na poměrně tenký led, který by pro tříválcový motor nemusel skončit dobře. Jestli ono nakonec nebude snazší vyměnit ho za osmiválec...

Klepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků