Skor BMW ukazalo ake budu sportove auta, za 5 az 10 rokov, aspon velkovyrobcovia budu nuteny ich spravit tymto sposobom. Jedine, ze by BMW spravilo zvlast znacku pre sportove auta, aby si nekazilo flotilovy priemer C02. Ale muselo by vyrabat mensie pocty aut, myslim ze do 10 tisc kusov rocne.
Tak jedno se musí BMW nechat, podkuřování "novinářům" jim jde na jedničku. Takže jim nečiní problém uválet z ho***a kuličku, případně prohlásit i8 za sportovní automobil.
Kam bys i8 zařadil ty? Nějak mi to nepřipadá ani jako limuzína, ani jako rodinné kombi...Prosím, pouč nás neznalé a tápající.
Show off car, neboli naleštěná mr*ka na předvádění.Sportovní auto to zcela jistě není. Nebo se domníváš, že ho lze vzít na víkend plný zážitkového ježdění?
No já jsem s ním (na rozdíl od tebe) absolvoval cca 80km okruh kolem K.Varů (jako spolujezdec) a můžu ti říct, že to byl ještě větší zážitek, než rok předtím s R8. Neuvěřitelné zrychlení, na použitý motor naprosto neuvěřitelný zvuk, jízdní vlastnosti a vůbec celkový pocit z auta. Jestli tohle nazýváš naleštěnou mr*kou, víš o autech kulový.Nějak jsem nepochopil tu poslední větu. Proč by to jako nemělo jít?!
Tady se vydává za rodinné auto, a v Británii je to supermini...to jsou angličané tak objemní? :-)
Ne, jen mají mnohem větší kupní sílu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.