BMW i3:nové snímky odhalují sériovou verzi ze všech stran

Před pár dny se na internetu objevily první fotografie sériové verze nového BMW i3. Malý elektromobil se představí na autosalonu ve Frankfurtu, přičemž prodej by měl být na evropských trzích zahájen ještě do konce letošního roku. Krátce na to se dočkají také američtí zákazníci.

Elektromobily | BMW | Paparazzi

BMW i3 se chystá na frankfurtskou premiéru

Po zmíněných fotografiích tu pro vás máme snímky uniklé z patentového úřadu. Tak jako vždycky není jejich původ úplně stoprocentní, ale když je porovnáme s živými fotkami, zdá se, že na nich opravdu je sériové provedení prvního člena mnichovské rodiny „i“. Jednoznačně zaujme (ať už v pozitivním nebo negativním smyslu) tvar bočních oken. Stejně jako u konceptu dostane sériová verze také protisměrně otevírané zadní dveře.

BMW

BMW i3 a i8: první z nové značky v detailech

BMW i3 používá u zadní nápravy elektromotor o výkonu 170 koní. Stovku by měl zvládnout za 7,9 s, dojezd údajně přesáhne hranici 150 km.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků