BMW i3 vs. BMW M3: dokáže nováček porazit legendu?

První sériově vyráběné elektrické BMW se chlubí na kategorii elektromobilů velmi zajímavými parametry. Maximální výkon činí 170 koní, točivý moment nabídne 250 Nm a to všechno dohromady znamená stovku za 7,2 s, nejvyšší rychlost 150 km/h a pružné zrychlení 80-120 km/h v čase 4,9 s. Jízda to tedy bude zajímavá, ostatně podobně ji hodnotil také Jirka Červenka ve svých prvních jízdních dojmech.

Elektromobily | Video | Technika | BMW | První svezení

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

Zřejmě aby byla demonstrována schopnost akcelerace nové i3, postavil se vedle něj soupeř nejpovolanější, a sice BMW M3. Výsledek si můžete prohlédnout na přiloženém videu. Je minimálně trochu zvláštní, jak málo více než čtyřstekoňový soupeř elektrickému BMW odjel, když dokáže zvládnout stovku hluboko pod pět sekund...

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek