BMW i3 se chystá na frankfurtskou premiéru

7 komentářů

runner42
27. června • 14:43

BMW je ztracené. Designově se pouze u některých modelů zmůže na jakž takž průměr, zbytek je nechutný humus otravující svým vzezřením okolí.
To samé bohužel začíná platí o motorech a ostatní technice, doba kdy se jim vracely obrovské investice do vývoje neotřesitelným technologickým prvenstvím je pryč.Na jedná stránce teď koukám na novou nádhernou Mazdu 3 s atmosférickými motory a na tohodle BMW s**če a je mi z Evropy na zvracení.

Baron
27. června • 15:28

...a preto je BMW po Porsche druha najpredavanejsia znacka, nakrajsie BMW bolo E46, X6 je hnus, a bla bla, kup si novu hnusnu Octaviu. Doba napreduje, sa breberte, kazdy tu nadavate na BMW, ale keby ste mali peniaze, tak prve co kupujete bude bavorak.

runner42
27. června • 16:50

První větě nerozumím ani když si ji čtu opakovaně, to je jen nějaký tvůj mentální průjem.
Na druhou větu reagoval již Antiautomat a to způsobem, se kterým až na drobnosti souhlasím.BMW se u mě taky přesunulo ze škatulky "namám na to ale chci to" do škatulky "mám na to ale nechci to"

jogurt
28. června • 6:18

V mém případě Mám na to, koupil jsem to a už to nikdy znovu neudělám. Nemám chuť se znovu a znovu seznamovat s tím, kde všude soudruzi z NDR "prémiové" auto okradli, zpackali a jaké parametry přikrášlili, aby to vypadalo aspoň na papíře, že drží s konkurencí krok.

ernie
28. června • 18:40

Mozem zodpovedne prehlasit, ze Fabia 2 (Ambition) ma kvalitnejsi interier ako BMW X3 :-P Znie to prehnane ale je to tak. Nielen kvalitou plastov ale aj ich zlicovanim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
28. června • 23:39

Právě X3 je i v rámci interiérové bídy BMW extrém. S Fabií bych to nesrovnával, ale do prémiovky to má na hony daleko.

Antiautomat
27. června • 16:43

Mam na to a nekupujem to a to z viacerych dovodov:a/ ze je to dizajnovy hnus, to snad riesit netreba. Chcem auto, ktore ako auto vyzera a zdoraznuje sa 'masinisticka' stranka veci. Cize stroj, ktory ako stroj pre chlapa aj vyzera. Tie pitvorne divoke grimasy spredu a neforemne zadky...nie. Stacilo.
b/ na dizajn ma samozrejme nadviazat aj mechanicka stranka veci. Tu bohuzial nastal takisto odklon on tradicnych hodnot. Dalej snad rozvijat nemusim.
c/ mal som tie kary rad pre ich priamost a radost z jazdy, kontakt s masinou. To uz takisto ani jeden model neponuka.
d/ hodnota vs cena. Ked si pozriem seriovu vybavu u roznych motorizacii (navyse s az nechutne velkym poctom zdielanych casti), vychadza mi cena za co len trochu slusne vybavene auto uplne nerealna. Holit ludi z penazi takymto sposobom mi pripada priam drzost.
e/ spolahlivost a dlhovekost, ktora takisto niekam usla
f/ vobec cele auto ake je: to, co maju dnes je u mna imbecilny bezduchy polo-bakelitovy plug and play vehikel pre nagelovaneho debilka, nema to v sebe nic chlapske.....mam este pokracovat....?

Doporučujeme

Články odjinud