BMW i3: první z rodiny „i“ podrobně

7 komentářů

Vana666
10. července • 16:23

Tipnul bych si že při té maximální 150 kmh to nedojede ani 70 km

Ondra
10. července • 17:01

Já bych si tipnul alespoň tu stovku ale jinak máš pravdu nic méně tohle je stále koncipováno jako městské autíčko a ve městě asi nebudeš jezdit maximální možnou rychlostí takže to by tě nemuselo trápit :) a pokud jezdíš často mimo město a jestě k tomu nepovolenou rychlostí :) tak to opravdu není vhodné auto ale věřím že své kupce si to najde a ve městech takové vozy budou čím dál tím častěji vidět, jinak bych doporučil Teslu Model S

Zelí
12. července • 17:15

S ohledem na boom levné energie z břidlicových plynů v usa si myslím, že elektrokáry jsou už jen chodící mrtvoly (pardon jezdící).

11. července • 13:06

25000€ zabudnite,vw e-up 27000€

Fantomas
10. července • 16:14

Jak vidím, pohonná soustava vypadá velice jednoduše a v autě toho moc není. To je fajn, jen to nějak nekoresponduje s cenou takových aut.
A jsem zvědavý, jestli se někdy podaří nějak znatelně líp vyřešit skladování elektřiny. Elektromobily by jinak byly moc fajn (žádný smrad a to ticho...), ale s tímhle handicapem jsou dost nepoužitelné.

???
10. července • 16:10

Jen tak dál :)

><
10. července • 12:36

Ještě by mohli uvést řadu i5, i7, Xeon a Itanium a bude to kompletní. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud