BMW i3 prošlo další úpravou. Tentokrát si užijete i dvanáctiválec

BMW i3 se stalo předmětem úprav už několikrát. Jednou to bylo poněkud divoké, jindy jsme psali na téma tuningu pro tento model naopak v kontextu velmi decentní úpravy. Dnes se objevila zpráva o dalším tuningu, který opět pochází z Asie. Výsledek má vylepšený vzhled, upravený podvozek a užít si budete moci dokonce dvanáctiválcový motor.

Tuning | Elektromobily | BMW | Názory

Proboha! Tohle si BMW i3 snad nezasloužilo

Za vším stojí společnosti Studie a 3D Design. Výsledek těžko přehlédnete. Vylepšené BMW i3 chce navázat na slavnou E92 M3 GTS. Na karoserii proto najdete oranžový lak Fire Orange kombinovaný s černými doplňky. Černý je přední spoiler, maska chladiče, černá jsou také kola nebo zadní spoiler.

Tuning | Elektromobily | BMW | Hatchbacky

Fotogalerie: BMW i3 se dočkalo decentního tuningu

Stejnou barevnou kombinaci očekávejte také v interiéru, kterému dominují sportovní sedadla Recaro čalouněná kůží. Barvu Fire Orange pak najdete rovněž na dekorech palubní desky, tedy v místech, kde se ve standardní verzi prezentuje dřevo.

Oproti zbytku světa je japonské provedení BMW i3 už v základu o dva centimetry nižší. Sportovní podvozek ale snížil světlou výšku o dalších třicet milimetrů. Výsledek má být rychlý, obratný, prostě zábavný. Třešničkou na dortu je instalace systému BMW Active Sound. Jistě, tušíte správně, o změnách na pohonné jednotce se nikde nic nepíše, ale přesto se máme těšit na dvanáctiválec. Jak je tohle možné?

Video | Elektromobily | Technika | BMW | První svezení

5 věcí, které byste měli vědět o BMW i3 První jízdní dojmy

Jednoduše, i3 vám požadovaný zvuk pustí do reproduktorů. Kromě dvanáctiválce si můžete nastavit třeba desetiválec, osmiválec nebo řadový šestiválec. Vítejte ve světě tuningu budoucnosti...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků