BMW i3 dostane nástupce. Dojezd se má zvýšit

6 komentářů

Kuk Vykuk
14. listopadu • 2:45

Když maj kapacitu továrny jen 30 000 aut ročně tak co by ještě chtěli.

Ne321
10. listopadu • 22:50

Ony ty prodeje nejsou zas tak hrozne, uvedomime-li si ze je to jen o malo mene nez kolik prodala Tesla modelu S za stejnou dobu a to je Tesla specialista na elektromobily a ma velky casovy naskok. Takze takrka dotahnout leadera trhu hned prvni generaci vicemene pokusneho vozitka neni az tak spatny vykon.

R2
9. listopadu • 12:40

Pokud dobre hledam, tak Bolt by mel stat 37 495 $ a BMW i3 42 275 $ (oboji pred zapocitanim pripadnych dani/dotaci), v CR se cena Boltu odhaduje nekde kolem 900 000 - 1 000 000 Kc a i3 stoji od 936 000 do 1 092 000 Kc. To je temer o polovinu levnejsi? Nebo se ve clanku spekuluje s nejakou vyssi cenou budouciho i3?

runner42
9. listopadu • 11:58

Vždycky mě rozesměje, jak fanatici dokazují, vypočítávají s obhajující mrzký dojezd nějaké elektrokáry, jak je to úplně ok, aby jim v zápětí výrobce vrazil kudlu do zad prohlášením, že v nové verzi to konečně možná dojede dál.Ano, pokud ten humus bude BMW dál nabízet, může zvednout dojezd o 200 km za půl milionu Kč. Řeší to něco? Ani ň.

Pavel F.
9. listopadu • 14:22

To, že ti něco stačí neznamená, že by to nemohlo být ještě lepší. Když mám auto s maximálkou 200 km/h a jezdím jen 140, tak mi to stačí a stačit bude i v případě, kdy výrobce představí totéž auto s maximálkou 250 km/h.

josephko
9. listopadu • 10:50

BMW trochu dlhšie trvá, kým pochopí, že aby elektromobily boli úspešné, tak by mali vyzerať ako normálne autá - ako napr. Tesla či nový Bolt. A nie ako avantgardné hračky pre extrovertných dospelých exotov.
Mercedes to už pochopil. Je to pekne vidieť na jeho prototype elektrického SUV či crossoveru, ktorý predstavil na Parížskom autosalóne.

Doporučujeme

Články odjinud