BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

BMW oficiálně představilo novou verzi modelu i3, která se může pochlubit lepšími akumulátory. To v praxi znamená jediné - malý mnichovský elektromobil nově zvládne na jedno nabití výrazně větší porci kilometrů. 

Testy | SUV | BMW

Test BMW X1 xDrive20d (F48): Skvělý klasický crossover

Novinka nese označení BMW i3 (94 Ah) a používá akumulátory s kapacitou 33 kWh, přičemž rozměry akumulátorů jako takových se nijak nezměnily. Podle standardů NEDC zvládne tento elektromobil dojezd až 300 km. Jen pro srovnání, tabulková hodnota dosavadní verze je 190 km. BMW uvádí, že v praxi i za špatného počasí a při zcela normálním jízdním stylu ujede novinka minimálně 200 km. 

Elektromobily | Srovnávací testy | Volkswagen | BMW | Nissan | Volkswagen Golf

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Zájemci si budou moci vylepšené BMW i3 pořídit od letošního léta, přičemž původní verze (60 Ah) v nabídce zůstane i nadále. Jak pro BMW i3 se slabšími akumulátory, tak pro novou verzi bude navíc možné dokoupit motor fungující jako generátor elektrické energie. Výkonové parametry zůstávají pro obě verze baterií shodné. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků