BMW CS: živé, nebo mrtvé? (spy photos)

V otázce nového velkého čtyřmístného sedanu od modrobílé vrtule panuje v poslední době nemalý zmatek. Automobilka se přednedávnem nechala slyšet, že světlo světa neuvidí z důvodu orientace na menší, úspornější a „čistější“ modely. CS měl být přímým konkurentem vozů jakými jsou například Maserati Quattroporte nebo čerstvé Porsche Panamera. Měl být? Možná bude všemu jinak.

Máme zde totiž první špionážní fotografie muly, které odhalují, že BMW od testů neupustilo. K přistižení došlo právě v Mnichově, v blízkosti sídla vedení automobilky. Hned jak řidič fotografy spatřil, bleskurychle zmizel. Na tom něco bude.

Je pravdou, že ihned po vypuštění prvních fotografií do světa vzbudil koncept CS především pozitivní reakce. Většina automobilek se při podobných situacích rozhodne udělat z konceptu sériový model. Proč to BMW chtělo udělat jinak? Možná chtělo jen překvapit – vše ale ukáže až čas. Ale ruku na srdce, po některých zvláštních modelech by něco tak exkluzivního fandy BMW jistě potěšilo…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mula modelu CS v areálu BMW

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Oficiální fotografie konceptu

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků