BMW Compact Sedan Concept napovídá řadu 1 s pohonem předních kol

Ačkoli se o technice v tiskové zprávě nemluví, už z proporcí je jasné, že auto stojí na platformě UKL.
Seznam kapitol
  1. BMW Compact Sedan Concept
  2. Fotogalerie: BMW Compact Sedan Concept

BMW představilo na autosalonu v čínském Kantonu koncept kompaktního sedanu, ve kterém nemusíme vidět nic jiného než právě sedan BMW řady 1. Ačkoli se o technice v tiskové zprávě nemluví, už z proporcí je jasné, že auto stojí na platformě UKL, tedy že má pohon předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept BMW Compact Sedan naznačuje příští BMW řady 1 (možná řady 2) ve verzi sedan a s pohonem předních kol. Pod povrchem je platfoma UKL, na které jezdí například BMW řady 2 Active Tourer nebo vozy Mini

I když to ještě nedávno vypadalo, že nakonec malé BMW řady 1 možná zůstane u pohonu zadních kol, tento koncept zase ukazuje na něco jiného. Představení v Číně také jasně naznačuje, kam BMW s tímhle malým sedanem míří.

Testy | BMW | Sportovní auta | Kupé

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

V Evropě frčí především klasické hatchbacky a nyní crossovery a SUV. Malé sedany jsou záležitostí spíše asijských trhů, Číny a také USA. Stačí se podívat na novou Hondu Civic, sedan v Evropě také nebude. Nicméně pro BMW je Evropa důležitý trh a nepředpokládáme, že představí nový model výhradně pro export.

O samotném konceptu toho skutečně moc nezaznělo, ale BMW tvrdí něco v tom smyslu, že nabízí nečekaně hodně místa v interiéru i přes své kompaktní rozměry. To umožňuje právě použití předokolkové platformy UKL. Sériové auto ale zřejmě vedle pohonu předních kol nabídne za příplatek i pohon 4x4.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW Compact Sedan Concept
  2. Fotogalerie: BMW Compact Sedan Concept
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 53 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků