BMW Compact Sedan Concept napovídá řadu 1 s pohonem předních kol

Ačkoli se o technice v tiskové zprávě nemluví, už z proporcí je jasné, že auto stojí na platformě UKL.
Seznam kapitol
  1. BMW Compact Sedan Concept
  2. Fotogalerie: BMW Compact Sedan Concept

BMW představilo na autosalonu v čínském Kantonu koncept kompaktního sedanu, ve kterém nemusíme vidět nic jiného než právě sedan BMW řady 1. Ačkoli se o technice v tiskové zprávě nemluví, už z proporcí je jasné, že auto stojí na platformě UKL, tedy že má pohon předních kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept BMW Compact Sedan naznačuje příští BMW řady 1 (možná řady 2) ve verzi sedan a s pohonem předních kol. Pod povrchem je platfoma UKL, na které jezdí například BMW řady 2 Active Tourer nebo vozy Mini

I když to ještě nedávno vypadalo, že nakonec malé BMW řady 1 možná zůstane u pohonu zadních kol, tento koncept zase ukazuje na něco jiného. Představení v Číně také jasně naznačuje, kam BMW s tímhle malým sedanem míří.

Testy | Sportovní auta | Kupé | BMW

Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

V Evropě frčí především klasické hatchbacky a nyní crossovery a SUV. Malé sedany jsou záležitostí spíše asijských trhů, Číny a také USA. Stačí se podívat na novou Hondu Civic, sedan v Evropě také nebude. Nicméně pro BMW je Evropa důležitý trh a nepředpokládáme, že představí nový model výhradně pro export.

O samotném konceptu toho skutečně moc nezaznělo, ale BMW tvrdí něco v tom smyslu, že nabízí nečekaně hodně místa v interiéru i přes své kompaktní rozměry. To umožňuje právě použití předokolkové platformy UKL. Sériové auto ale zřejmě vedle pohonu předních kol nabídne za příplatek i pohon 4x4.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW Compact Sedan Concept
  2. Fotogalerie: BMW Compact Sedan Concept
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků