BMW chystá nový paket pro M5 a M6. Výsledkem bude výkon 575 koní

S příchodem důkladně modernizovaného Mercedesu-Benz třídy E se objevil pro odvěkého mnichovského konkurenta jeden nový problém. Zájemci si totiž mohou pořídit kromě klasického vrcholu E 63 AMG také posílenou verzi E 63 AMG S s maximálním výkonem naladěným na 585 koní. Vedle toho by mohla M5 se svými 560 koňmi vypadat jako málo výkonná, a to je potřeba změnit.

Testy | Sportovní auta | BMW

Test: BMW M550d – třikrát a dost

U BMW proto začali připravovat něco podobného, jako je AMG S, tedy posílenou verzi M. Podle předběžných informací půjde o paket Competition, který přinese jiná kola, černé koncovky výfuku, upravený podvozek a jinak naladěné řízení. Především si pak zákazník koupí také výkon navýšený na 575 koní. Podle serveru Car and Driver, který s touto informací přišel, bude nový paket dostupný pro M5 a M6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: Car and Driver

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků