BMW bude označovat plug-in hybridy jako iPerformance

BMW změní jména svých plug-in hybridních modelů. Aby se ukázala vazba na divizi i a modely i3 a i8, dočkají se vozy s plug-in hybridním pohonem nového loga iPerformance. Má to také ukázat, že technologie vyvíjené „divizí i“ se dostávají do běžných modelů.

Číselné označení s písmenkem e ale vozům zůstane, nicméně BMW 330e se bude nadále jmenovat BMW 330e iPerformance, BMW řady 7 bude 740Le iPerformance a tak dále. Přeznačkování se dočká i hybridní SUV BMW X5.

Elektromobily | Technika | Palivo | BMW | Hybridy

Spalovací motor bude u BMW brzy minulostí. Budoucnost patří vodíku

Pokud jde o designové odlišnosti, modely iPerformance dostanou logo divize i na masku chladiče tam, kde bývá například logo M, dále se písmenko i objeví na blatníku a na kolech a také samozřejmě vzadu na víku kufru. Na C sloupku se pak objeví logo eDrive.

První vozy se s novým označením dostanou na trh v průběhu července 2016. Ohledně techniky se nic měnit nebude, jde jen o změnu obchodní strategie a značení modelů, což už BMW v nedávné minulosti udělalo několikrát i s jinými modely a číselným označením.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků