Kulové se v tom vyznám ale vždycky jsem si myslel, že u výtvorů pohybujících se s kopce pouze díky gravitaci je naopak lepší vyšší hmotnost. Ale asi je všechno jinak
Ta věta v článku asi nebude z tohohle pohledu úplně ideální. Určitě tam musí být perfektně sladěné úplně všechny vlastnosti, nejen hmotnost. Těžší budou zase hůř ovladatelné a třeba až nebezpečné, pokud chce závodník jet korytem a ne letět zkratkou :-)
Fibt v technických predpisoch definuje max. miery a výhy pre 2 a 4bob.Podľa váhy posádky sa boby dovažujú... pod max povolenú váhuhttp://www.fibt.com/bobsleigh/introduction/th... ...
Ano, takže lehčí boby se stejně dovažují. Divné že to u BMW nevědí :-/
Čím lehčí samotná konstrukce bobů, tím níž se může při dovažování dostat těžiště. Nebo tam můžeš nacpat mnohem svalnatější a rychlejší jezdce.Při startu totiž budou roztlačovat (kromě sebe) mnohem nižší váhu.
Tohle samozřejmě jo, můžou se naložit větší řízci co maj při rozběhu větší sílu. Ale ti zase zvýší to těžiště. Určitě to bude docela alchymie
Možná že když jsou boby lehčí, tak je pak k dispozici větší váhové rozpětí pro posádku.
tak nemusí vážit o pět tun víc ale třeba u auta jedoucího bez kvaltu ze svahu je mezi prázdným nebo plně naloženým citelný rozdíl aniž by se ovladatelnost nějak zásadně zhoršilaale souhlas že v ledovém korytě může být všechno jinak
Chtělo by to tady nějakého závodníka, aby k tomu něco řekl. Já například netuším jak se takovéhle věci řídí.
Podle mě jedině se zavřenýma očima
působilo to na mne jako zrychlene, vim ze nebylo. Tohle bych nerozchodil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.