BMW Alpina B7 Allrad s pohonem xDrive debutuje v New Yorku

22 komentářů

ASF
2. dubna • 8:53

No skus si sportovu jazdu z maximalnym vyuzitim vykonu zo zadnym nahonom za mokra, snehu, strkovej cesty a skus si to s kvalitnou stvorkolkou / Subaru / a potom sem nieco napis. Pri takych vykonoch ma problem samotny zadny nahon aj za sucha a preblikavanie ESP sa zmeni na neustale svietenie. Ja na Subaru STi mam niekolko jazdeckych skol, jazdenie na okruhoch a ESP som videl len sporadicky a pri jazde cim rychlejsie tym vacsi usmev. Skusal som aj BMW M3 ,MB Brabus a to su auta len na rovne cesty a pri sportovej jazde na okreskach sa len zapotis a vykon je neustale obmedzovany ESP. Pri Subaru STi je kazda jazda zabava a o tom su sportove auta, nie o jazde po dialnici rovno. Na to si kupim limuzinu s naftou.

realita bez maskovani
2. dubna • 9:58

a ted si kolego z Hornich Uher predstav, ze jeste pred 10ti lety melo ESP apod. systemy minimum aut a auta mely vykony treba 500-600 koni na zadku. Clovece a oni to prezili. Oni normalne dokazali objet okruh. Oni dokazali jezdit i v desti a snehu. A clovece vazne nekecam - prezili to.Pokud jezdis tak, ze ti blika ESP jak jsi mamlas a to i na okruhu. Proc mas smankote na okruhu zapnute ESP? to se bojis? pak nejsi ridic co ma co kecat o tom, jak co jezdi a nejezdi.Subaru je dobra hracka, ale nic to neznamena. Temer vsechny supersporty maji pouze zadni nahon a nemaji s tim problem. Samozrejme nikdo neopira, ze na sotoline, v bahne a snehu je to horsi, nez 4x4, ale zase ze by to byla takova tragedie to vubec ne.Takze resume - ridic co neumi ridit a verejne to prizna tu dela zavery co je lepsi a horsi :) ale pravda, co slovak to nejlepsi trener, ridic a milenec.

Antiautomat
2. dubna • 13:08

No tak tu sa musim zastat kolegu z ''horneho Uhorska'', teda aspon v niecom :-) >
1-> ''Temer vsechny supersporty maji pouze zadni nahon a nemaji s tim problem'' -> ako si sa od bavo7 dopracoval k supersportu mi je fakt zahadou.
2-> ''mely vykony treba 500-600 koni na zadku'' -> samozrejme za mali. Ale s kvalitou povrchu na okruhu a obutou zmesou na zavody (ci uz morko alebo sucho, hladky alebo drsny povrch). Ucelom zavodu je vyhrat na notoricky znamej trati s akceptovanim istej (vacsej mensej) davky kalkulovaneho rizika (pripadne aj s pomocou navigatora). Aj ked Alpina, rec je o stale ''civilnej'' 4x4 s Xx100 Nm. Tu je ta stvorkolka naozaj namieste.
3-> ''ridic co neumi ridit a verejne to prizna tu dela zavery co je lepsi a horsi :) ale pravda, co slovak to nejlepsi trener, ridic a milenec'' -> ASF len konstatuje zasahy ESP. Nemyslim ze ten, kto preferuje 4x4 by ''neumel ridit''. Ano, zadohrab je zabavna hracka na riadeny smyk, taka 330i je stroj na zabavu, lenze tu ide skor o osobne preferencie.
No a na temu milencov, to sa spytaj ceskych kociek :) :) :)

realita bez maskovani
2. dubna • 13:16

Jel jsem s BMW M5 na sněhu a s tímto vozem jsem v zimním provozu najezdil okolo 3000 km. Hory, dálnice, okresky - více méně dovolenou. Za celou dobu mi blikla stabilizace pri bezne jizde jednou a to z duvodu podceneni situace. Jinak ani jednou. Kdyz jsem se chopil blbnuti, pak jsem stabilizace vypnul, abych mohl blbnout. Ani jednou jsem nezaznamenal pri beznem jezdeni v zime v tempu ostatniho provozu sebemensi problem. Ano, verim tomu, ze kdybych dupal na plyn jako nezkuseny ridic, ze to nedopade dobre, ale to neni dano vozem ale ridicem.Jinak ja mam take 4x4 a nemam s tim problem, je to fajn vec, ale resit tady, jak na okruhu furt blika ESP, coz je argument opravdu hlupaka a neridice, protoze uz jenom prosty fakt, ze jezdi s esp na okruhu a to pak stavi jako bernou minci ukazuje mnohe.

ASF
2. dubna • 14:27

Ako tak citam prispevky od susedov s CZ, tak tam sa vsetci narodili a uz vedeli pisat, citat, rozpravat a dokonca robit riadene smyky na BMW. Ja som zacinal na Trabante a nehambim sa za to / a vela krat som ho dostal na tri kolesa. Teraz mam STi Subaru a tiez sa za to nehambim.
Ja som netvrdil ze jazdim len s ESP / prvy krat ho mam prave v tom Subaru / na okruhoch. Opakujem len zopar km z okruhu na overenia si ovladatelnosti aut. A tam su rozdiely obrovske aj medzi zadnokolkami aj medzi stvorkolkami. A tie keci o M5 a neblikaniu ESP pri normalnej jazde je predsa samozrejmost, ked viem ako jazdi vacsina inych soferov cez zimu na snehu / thalia,clio,C3,fabia,sandero,atd. /. Ak by si jazdil tak ako ja tak ti bude na tej M5 blikat stale.
Citujem > Ani jednou jsem nezaznamenal pri beznem jezdeni v zime v tempu ostatniho provozu sebemensi problem. Ano, verim tomu, ze kdybych dupal na plyn jako nezkuseny ridic, ze to nedopade dobre, ale to neni dano vozem ale ridicem.
No a prave to je vtych vetach vystihnute o co tu ide. Pri beznej jazde, prisposobenej pomalsim soferom na snehu staci aj Felda. Na jazdu pod plynom 221 Kw seriovych na snehu treba nielen skuseneho vodica, ale aj poriadny pohon 4x4, najlepsie od Subaru a nie zadnokolku s vysokym vykonom neustale obmedzovanym ESP a inymi elektronickymi srandami.
Kolky zvas dvoch co ma tu posuvate do roviny neskuseneho vodica jazdilo na okruhu v seriovke, pripadne specialy po okruhoch, vratane jazdy vo Ferrari Enzo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
realita bez maskovani
2. dubna • 14:35

S ohledem na to, že v současné době sedlám Audi A4 3,2 FSI quattro s také trvalým pohonem všech kol, mám řadu srovnání s předo-zado-všeho kolkami tak mohu říci, že v době výletování s M5 jsem měl zhruba stejné tempo jako nyní. Věřím tomu, že pokud jezdíte stále co to dá, že vám ESP stále bliká, ale to vám bude blikat s jakýmkoli vozem a vaše veleslavné STI na tom nic nezmění. fyzika platí pro všechny stejně. Reálně to jde vidět v různých časech. Obrovskou výhodou 4x4 je hlavně rozjezd, samotná jízda už tolik pozitiv nepřišnáší, byť stále jsou. Ale to řešíme naposté nesmysly, které často na běžné silnici nejdou ani dosáhnout.Je např. velmi zajímavé, že vaše slavné super držící STI má horší příčné zrychlení v zatáčce, než hloupé BMW M3 a to i na mokru. takže někde udělali soudruzi z Japonska chybu.Já hovím 4x4 a mám to ze všech systémů pohonů nejraději, ale že by to byla tak zásadní výhoda, to vůbec ne. Chápu, že tu budete ze sebě dělat borce co má sti je zdí s tím pod plynem, ale upřímně řečen, byl jste v zimě na NS? tam na sněhu jezdí porsche, ferrari apod. a nemají s tím problém.

ASF
2. dubna • 15:03

A Audi S4 som vyskrtol zo zoznamu pri vybera auta medzi prvymi. Je to na dialnice v DE a nie na blaznenie sa po cestach. Priecne zrychlenie merane na suchej ceste hahahaha. Na youtube je kopa videi kde to dava na frak STI BMW M5,3.
Ano sem tam bliklo, ale to ho zapinam tam kde nepoznam cestu a kde ju poznam tam je off vzdy aj na snehu.
Skus si jazdu po dialnici v snezeni, este ma nikdo nepredbehol a pod 140 vtedy nechodim. Vlastne rychlejsie jazdim ked je zle pocasie. Ked je sucha cesta tak je to len o nieco viac.

realita bez maskovani
2. dubna • 15:17

aha, takže videa na youtube jsou tím zdrojem informací. No já raději než anonymní video sáhnu po zdroji, kteremu lze duvoerovat a ktery udelal urcita prima srovnatelna mereni.
jinak ono uplne staci, ze ve slalomu dostane STI napraskano i do Renaultu Laguny. To mluvi za vse. pravda na suchu. predokolka co ma o 100 koni mene ;)a jinak ukazte video, kde dosahne sti lepsiho pricneho pretizeni nez M3/M5, rad se kouknu jak to meri a ukazuji vysledek.A jinak kdyz jste takovy chytry, jakou vyhodnosti se 4x4 projevuje pri brzdeni? asi zasadni co? jinak tech, co se chvastali jak jezdi desne rychle a pak jim clovek stacil v tramvaji je vice nez dost. ja vam fandim, vzdy jsem se chtel ukajet ve lzich na internetu, kde se najdou vzdy takovi, co to sezerou. ale to jste jaksi sahnul vedle.

ASF
2. dubna • 15:46

Chcem odkaz na to priecne zrychlenie a aj na tu lagunu / auta co maju pohlavny organ namiesto znaku za to aj stoja /. A aj to priecne zrychlenie nieje rozhodujuci argument na kvalitu pohonu. To je skor o tvrdosti podvozku a tu STi nema origos tak tvrdu ako M3. / ja mam podvozok Kayaba s nastavovanim + vymenene stabil./
Mne je jedno kto comu veri, ja mam pred domom STi a nemam potrebu to niekomu dokazovat. Len nechapem preco sa vzdy niekto natvrdly najde a zacne osocovat, pripadne podsuvat vety ako ta posledna.
A naozaj staci dat ten odkaz na tie testy vami udavane a ked ma chcete vidiet soferovat tak na najblizsom Ferrari dni v CZ, pripadne Subaru v SK. Pripadne si pozriet niekde foto o prvom Enze v CZ, niekde som sa tam videl aj na foto aj na videu, pripadne v Praskacke na dostihoch / jedine STi co tam zatial bolo, okrem inych supersportov co tam chodieva/.
Pekny den do CZ. Tam je dokaz namiesto ceskych kecov a to poznam viac cehov ako slovakov a nemam snimi ziaden problem.

realita bez maskovani
2. dubna • 15:50

ono se to bude prekousavat dost slozite: www.youtube.com ...
VI Monitor je pro vas dostatecnym nastrojem, abych vedel zda se tim zaobirat i dale nebo ne?jinak recicky o tom kde vas muzeme videt si nechte pro ty, co vam to zerou. taky muzu spustit o tom, jak mate cumet do kokpitu F1, ze mne tam uvidite.takze ok, necham vas pri tom. STI je lepsi nez cokoli jineho. verim tomu, protoze ji mozna mate. az jednou mozna budete mit M3, bude nejlepsi auto M3. Az jednou budete mit mozna passat, bude nejlepsi auto passat.vse vam verim. diskuse dvou anonymnich figurek (vy a ja) ma vzdy zajimavy prubeh. verim tomu, ze mate nejvetsi penis na svete, trenoval jste AC Milan, prodal Kelnerovi PPF, byl pri vyvoji prvnich windows, navrhnul design Zondy, namaloval Mono i Stereo Lisu a znate 5 000 000 a jednoho cecha, protoze slovaku je jenom 5 000 000. Proc ne. Vse vam verim.

ASF
2. dubna • 16:18

A zas len arogantne narazky. To video poznam je to video platene pohlavnym organom na kapote a spravne podotknute vyssie spomenutom komen. je to na suchu. Mal som Hondu Prelude 2.2 VTI prvej generacie a tam so mal podobne riadenie / vlastne vyrobcom tej zadnej natacacej napravy je Japonsky vyrobca, rovnaky ako pre BMW a aj Prelude /. Je to uzasna technologia, ked vsetko funguje a ked neni tuhsia zima a dostatok vlhkosti, pripadne snehu.
Potom je to rovnaky pruser ako elektricka rucna u VW, Citroena a dalsich. Po 7 rokoch bolo zadne natacanie zavarene napevno. Rovnako to skonci aj u toho organu.
Vodic toho Subaru viditelne viac rozhupal zadkom ako bolo potrebne. To potvrdi kazdy majitel STicka, pripadne skusenejsi vodic poznajuci techniku jazdy. Pripadne jede mal zapnute ESP a druhy nie.
Subaru som si nevybral len na blbnutie. Je to aj o spolahlivosti, priechodu v narocnejsich podmienkach a nevsimavosti zlodejov. Mal som aj firemnu Lagunu asi rok a uz nepotrebujem zazivat hladanie si najblizsieho servisu na sluzobke, pripadne na dovolenke.
A Windows nepouzivam mam APPLE.

realita bez maskovani
2. dubna • 16:47

prelude mela uplne jiny system nataceni zadni napravy, aktivni system ma renault, ma ho treba infinity ma ho treba bmw, ale ne prelude.
jinak proste ten system funguje a to nejen na tom videu. a jinak - mas ty nejaky dukaz, ze ten renault neni lepsi jak sti? nemas ze? nyni uz jenom hledas trapne arugmenty k tomu, jak tu porazku obhajit. zajimave je, ze ten test pak opakovalo vicero redakci apod. a vysledek stejny. to same onen test vuci porsche. proste se s tim smir, ze nemas nejlepsi auto na svete.dyt i megane sport minule generace dava na suchu/mokru lepsi pricne zrychleni, nez tvoje sti. a zbytek hovori jasne o tom, jake bachorky tu vypravis, zijes v klisu a na vysnene sti nemas a nikdymit nebudes.takze pis si dale, anonymita z tebe udela breda pitta, schumacheram majitele STI. mi je to burtik. ja ficim na par dnu pryc, tak si to tu uzij s pocitem, ze "tvoje" sti je na tom jizdne hure, nez Renault laguna, tedy naprosto tuctovy liftback stredni tridy.

ASF
2. dubna • 18:03

Odomna na zaver ,dokaze toto tvoj vysnivany Renault pripadne BMW M5,3
www.youtube.com ...

Syrator
3. dubna • 15:49

Cosem tahas toto video.Nato abych vytahl kamion narovince kdeje jen rozjezdenej sih mi postaci i zadokolka.Dejsi do kufru zatez a vytahnes kamion jak je natomto videu.Ja cekal ze to bude neco co nedokaze zadne auto a ono jen takove ubohe video.Jses marnej.:-D:-D:-D:-P

ASF
2. dubna • 17:54

Prelude mal aktivne priradovanie / podla rychlosti, natocenia volantu a dalsich parametrov /. Takze viem ako to funguje, zo zaciatku pocit ze chce zadok ist niekam inam, potom ak to fungovalo tak parada.
Kde som napisal ze mam najlepsie a podla prispevku dokonca len vysnene STi.
Ja netvrdim ze je najlepsie, pre mna je to najzabavnejsie auto s najlahsim ovladanim aj pri velkych rychlostiach aj pri okreskach. A jeden hlavny rozdiel je, zo Subaru mas vacsiu istotu ze prides do ciela ako s tym nepodarkom od Renaultu a to moze byt dolezitejsie ako vraj rychlejsi prejazd testovanou dvojitou zakrutov medzi kuzelky.
A este v pripade snehovej kalamity, takej ako bola tento rok v celej europe, hadaj s cim prides skor alebo vobec do ciela 1.Subaru akekolvek, 2.BMW M3,5, 3. akykolvek vraj v priecnom zrychleni lepsi nepodareny Renault.
Inak ten 4 AWS je neustale kontrolovany s ESP bez moznostia vypnut. A to absolutne nesplna moje poziadavky na vlastnictvo auta.
Uz si daj vypnut ten kolotoc s malovanym autickom, pripadne si presadni do lietadielka, alebo mozes aj na konika.
Potom si mozme porozpravat zazitky aj o konoch. Mam dvoch a dokonca su u vas na morave na pripustanie / pri Uherskom Hradisti /, lebo aj tak najkrajsi pohlad na svet je s konskeho chrbta a ovladat kona je narocnejsie ako F1, lebo nikto nevie co prave konovi prebehne hlavou a to ma len jednu konsku silu.
Hlavu hore cechacku lebo zavist je niekedy silna.

ASF
2. dubna • 11:39

No takto. Aut s takym vykonom bolo malo a neberiem im to ani vodicom. Tu ide o istotu na civilnych cestach a tu zadnokolka s vysokym vykonom neda bez ESP. Ja som skusal najskor Subaru s ESP a ked som to dostal do ruk tak len vypnute a na beznych cestach ho mam zapnute len sporadicky. Len malo soferov jazdi na maximalny vykon auta. To BMW a MB Brabus boli pozicane od predajcu v DE a zo zaciatku ked som mal ten ESP zapnuty, /len blbec ako ti si mysli ze sa da hned jazdit na doraz v aute, kde sedi prvy krat, to nevie ani Shumacher/ potom uz bez ESP a to mal co robit to auto udrzat v zakrutach aj predavajuci, inak byvali pretekar, na to treba vela kilometrov na danom aute a to nehovorim o civilnych cestach /.
Mal som tu cest sedet aj vo Ferrari Enzo u vas v CZ / dakujem pan Gronholm / a to je fakt sila a to moze povedat malokto a ty uz urcite nie. Rpvnako som sa previezol vo F1 v DE a to tiez moze povedat malokto. Takze skusenosti s rychlostou mam ale ta rychlost zo zadnokolkov je vykupena rizikom akceptovanym na okruhoch a nie na civilkach. Tam je istejsia stvorkolka a to este v CZ asi neviete.
Blby cechu s malym vtakom a strihom ala Jagr.

Zelí
2. dubna • 8:14

Tento výrok je opravdu perla.

RedBaron
2. dubna • 12:08

Perla, kterou jsem sám zažil na vlastní oči. Kluk, kterej je s předokolkama a čtyřkolkama fakt rychlej, dostal v zimě do ruky zadek se samosvorem a byl z toho naprosto hotovej. Tam, kde já jedu 80 a klidně bokem, se třepal a jel 30.

smooky
2. dubna • 12:40

nahon na 4 je vzdy viac ako na 2 a to jedno ci vpredu alebo v zadu ;) A TU KONCIA VSETKY VASE DEBATY :)

mabosk
2. dubna • 13:32

hlavne pri brzdni a v zakrute bez plynu, vsak?

Michal
2. dubna • 9:14

Mno, ja jsem presdlal z Quattra se 300 Nm do zadokolky s 520Nm a musim rict, ze hrava zad je pro me novinka. Musim si na to zvyknout a po tyhle zkusenosti (i pres destiky tisic najetych km) me neurazi, ze jsem z urciteho pohledu mene zkusenym ridicem..

Petr
2. dubna • 11:44

Jenomže tu jde spíše o to, že podobný kolos nejspíše uřídíš při případném smyku jen s notnou dávkou štěstí ...nicméně si zvykám už poměrně dlouho, že Autorevue píšou studentni, takže se podobným perlám nedivím ... občas zajdu ...nic nového

Doporučujeme

Články odjinud